MammaTillTheo

Alla inlägg under januari 2012

Av Linda Bäckman - 11 januari 2012 07:34

Hmmm... Kan ju inte påstå att jag är värst smart här på morgonen. Har nyss gjort i ordning frukost, fixat te och brett hårdbrömacka. Så är jag så smart och lägger hårdbrömackan på koppen med te och tänker inte på att smöret smälter =P

Av Linda Bäckman - 11 januari 2012 07:07

Har tappat motivationen i några dagar, eftersom vågen stått väldigt still plus pendelat upp och ner, jg har inte kommit längre ner. Men i morse vägde jag mej och motivationen kom på en gång. Har inte vägt så som vågen stod på 2½ år.

Så nu är det bara se till att ta promenader och träna lite hemma tills jag har gymkortet, smarkskaft som jag är tänkte jag ju fel förut och handlade för en del av pengarna som jag skulle ha till gymkort. 




Så här är skildnaden från V.46 till i söndags  


Av Linda Bäckman - 11 januari 2012 07:01

I måndags var på BVC med Theo, han skulle mätas och vägas. Han går inte upp lika mycket som förut men det är fortarande bra.


 


Mammas storkille <3

Av Linda Bäckman - 10 januari 2012 14:44

43 av 65 rätt (66 %) = ICKE GODKÄND


Illa illa måste jag säga.... Var ett tag sen man plugga och det märks. 


Provade att göra ett körkortsfråge test nu när jag tänkt börja plugga, satte faktiskt igång igår =D

Av Linda Bäckman - 10 januari 2012 14:05

Började dagen med att plocka lite smått här i lägenheten sen kom Emil så vi satte igång på en gång med att skriva CV till han och fylla i alla uppgifter på Arbetsförmedlingens hemsida. 



Nu är han iväg fram och tillbaka och får en spruta och sen ska vi ut och gå en sväng. Blir skönt för Theo och sova lite i vagnen, han somnade nyss, var övertrött.


 

Av Linda Bäckman - 10 januari 2012 10:03

Jag håller på att göra en lång bra super blandad spellista och skulle vilja ha lite musik förslag, står stll i huvudet på mej.



Theo ligger i babygymmet, slår och sparkar på alla saker och skrattr till då och då. Älskade lilla vän <3


Själv ska jag ställa mej och diska, hänga upp kläder ur en kartong, gå igenom en annan kartong med underkläder och vänta in lillebror som ska komma hit och få hjälp utav snälla stora syster =P 

Av Linda Bäckman - 10 januari 2012 01:02

Snakca om skillnad! Hiddade min gamla blogg, så har suttit och läst en stund. Man märker sån otrolig skillnad på humöret och hur jag mår och hur jag utvecklats och förändras som person.

Känner mej så glad när jag läser och inser hur extremt bra jag mår nu och hur underbart bra mitt liv har blivit, det kan seriöst inte bli bättre, det kan bara komma till några plus i kanten som större boende, hund och fler barn i framtiden =)



Kika i gamla bloggen ni åxå om ni är sugen på läsa http://lindabackman.blogg.se/?tmp=10004303

Av Linda Bäckman - 10 januari 2012 00:27

Varje gång jag åker till Hennan tänker jag att jag ska gå till baksidan för att hälsa på hundarna, men så kommer jag på att dom finns ju inte mer. Vi tog ju bort dom i somras, men det är väl svårt att förstå när man haft dom i hela sitt liv typ.


Saknar mina hundar, önskar ni fortfarande levde <3




Bamse som hela hela 17 år gammal, jag hade han från jag var 5 år tills nu i somras då jag var 22. Han var så otroligt speciell, han fanns där om man mådde dåligt, han kände av det och kom och satte sej <3




Bella fick vi något år senare <3 Sån otroligt mysig hund, skulle altid gosa.

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards