MammaTillTheo

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Linda Bäckman - 9 januari 2012 23:40

Hade tänkt att blogga mer idag, skriva om hur det gick på BVC tex men än så sjukt trött nu så jag ska när som helst krypa ner i sängen.


Men skriver nå imorgon =) God natt på er alla!


Av Linda Bäckman - 9 januari 2012 15:31

Det vart en sen kväll igår och en väldigt trött morgon idag. Hoppade upp kvart över 9 i morse och Theo sov fortfarande som en stock så jag passade på att ta en liten dusch innan han vaknade. Sen fick jag så lov att väcka honom så han kunde äta och bada innan vi skulle gå till BVC och möta upp Thimmy.

Theo skulle väga och mätas idag. Jag kände mej stressad, viste inte hur lång tid det skulle ta att gå dit så hade 55 minuter på mej att gå dit. Tog bara 20 minuter att gå, så haf var ju där ca ½ timme innan vi hade tid, men jag hann bara klä av mej och Theo och sätta oss i soffan så fick vi komma in och vi var klar 5 minuter innan våran tid skulle vara.


Mötte upp Thimmy som var på väg ner så gick vi hem. Där väntade Emil på oss, jag hade lovat att jag skulle hjälpa han med insrivning på arbetsförmedlingen, skriva CV och allt.


Gjorde lite grann så vi ska fortsätta imorgon när ha har lite mer information.


Var och handlade lite åt mamma och nu är jag hemma igen och ska väl ta och fixa i ordning någon middag snart. Se om Theo vill äta först =)




Ska försöka lägga in massa bilder sen på kläder och saker som jag vill sälja. Ska försöka lägga ut både i bloggen och på facebook.

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards