MammaTillTheo

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linda Bäckman - 27 augusti 2012 12:25

 Mitt liv är underbart och jag älskar det, jag har allt jag har och behöver, resten är bara + i kanten. Idag är en sån dag, en dag som det kom ett + i kanten =)


Jag har ju sagt länge att jag inte tycker om mitt golv här i lägenheten, rött i hall, kök och tvrum hur snyggt är det liksom? Inte snyggt och det blir jätte svårt med möbler, allt får gå i svart för att det inte ska se knäppt ut. I sovrummet är det okej men som sagt jag vill ju gärna ha klick golv i min lägenhet, ett mörkt, tycker det är så snyggt. 


Tillbaka till saken då, efter många tankar om det där golvet bestämde jag mej för att prata med Ljusdalshem. Han funderade knappt, skrev direkt på en lapp att han skulle göra en order till Oves golv så var det bara för mej och åka och hämta där så är det bara sätta igång. Så HELA min lägenhet får klick golv och tro om jag är lycklig =)


Och förut så beviljade dpom ju hallen och tvrummet så väntar ju på att dom ska sätta igång med det. Verkar som det blir i höst och sen efter årsskiftet ska jag få sovrummet omgjort. Då kändes det ju smart att ta köket på en gång så bestämde mej för att fixa det själv då det är så litet och det är bara lite färg och max 2 rullar tapet som behövs. 


Så jag har ju sålt massa massa saker och kläder på köp och sälj så jag kan fixa det här och köpa in lite saker som jag behöver till både mej och Theo. 

Av Linda Bäckman - 25 augusti 2012 13:51

Sitter i bilen på väg till Härnösand. Ska bli kul att få träffa alla systrar och deras familjer. Se hur barnen växer och blir stor :-D

Idag får vi även träffa lilla Leo för första gången :-D

Av Linda Bäckman - 24 augusti 2012 14:15

   


Ja den där tvättmaskinen den var spännande den =P  

Av Linda Bäckman - 24 augusti 2012 12:37

Ställde klockan på ca 7 i morse men vaknade tidigare. Stod redan i duchen när klockan ringde. Gjorde mej i orning och så sen komma pappa/morfar som skulle passa Theo en stund så jag fick chans att ut och söka lite jobb. Var runt på några olika ställen så nu är det bara hålla tummarna för att något ställe nappar =)


Väntar på att lill bus ska vakna, hade hoppas på att han skulle äta lite innan vi ska iväg men han får äta samtidigt som mej och Jossan istället =) Ska träffa Jossan på kina om cirka 20 minuter.

Av Linda Bäckman - 24 augusti 2012 12:33

         


Igår var Anna och Thhimmy här igen. Jag tyckte att dom skulle komma hit på en bit mat då jag frostat av frysen och fick tina upp det sista som fanns kvar =)

Av Linda Bäckman - 24 augusti 2012 12:31

   

Av Linda Bäckman - 24 augusti 2012 12:30

 


Denna mätsticka budade jag på till Theo, 20 kr =)

Av Linda Bäckman - 24 augusti 2012 12:28

       


Jag, Thimmy, Theo och Anna på väg till Färila för att hämta en sak jag budat på till Theo =)

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards