MammaTillTheo

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linda Bäckman - 31 oktober 2011 17:25

Jag längtar så otroligt mycket tills det här har läkt. Vill så gärna ut och gå nu.


Sugen på tappa lite kilon som jag samlat på mej genom åren.


Mätte mej idag eller om det var igår. Hade lika många cm runt magen nu som jag hade innan jag vart gravid, och min älskade son är 12 dagar så det måste vara bra =)


Vet inte hur vikten är, önskar jag hade en våg, jag har ju fortfarande lit kontrollbehov.

Men är mer än överlycklig över att mina ätstörningar är borta, minns inte sist jag stoppa fingrarna i halsen. 

Det var något jag inte trodde faktiskt, ätstörningar i 10 år och sen försvinner dom när jag blir gravid. Underbart!

Av Linda Bäckman - 31 oktober 2011 17:02

Har en liten mysdag här hemma idag, Beck maraton och chips =)


Men har insett en sak. Efter jag vart gravid så gillar jag itne direkt chips längre, och det är ju riktigt bra. Önskar det kunde blivit lika med dricka åxå. 


Är brutalt sugen på spela tvspel, Thimmy har fixat "most wanted" på datan. Var evigheter sen jag spela det sist. 

Av Linda Bäckman - 31 oktober 2011 11:18

Inte lika mycket sömn i natt som det brukar bli. Theo tog bröstvårtan men ville inte rktigt suga, bara gnällde mest. Sen så fort han började suga och fick i sej så somnade han, men vaknade strax hungrig igen.


Men på morgonen var det bra i alla fall =)


 


Nu lagar jag lite frukost/lunch, wook som står på menyn, hoppas det blir göttans =D

Av Linda Bäckman - 29 oktober 2011 18:02

Theo sover fortfarande och Thimmy och pappa är och skruvar på min bil så jag passar på att låna Thimmys data och bränner ut lite filmer =)


 


Blev som lite överlycklig igår när jag insåg att han har ju xp och kunde instalera mitt bränningsprogram på sn dator. Det funkade ju inte på min efter jag fått windows 7.

Och eftersom det är det enda program jag kan med så har det fått vara =P


Så nu tömmer jag datorerna på lite filmer och får äntligen lite nytt att titta på =)

Av Linda Bäckman - 29 oktober 2011 15:45

Idag är Theo hela 10 dagar gammal <3


Igår vägdes han och han har gått upp 600 på en vecka, så man behöver då verkligen inte oroa sej att han får i sej för lite när jag ammar han =P




Nu ligger båda mina älsklingar och sover i soffan, dom är så söt <3


   

Av Linda Bäckman - 29 oktober 2011 15:41

Skulle verkligen vilja/behöva vara rikare nu. Är i stort behov av större BHar. Synd att dom ska vara så jävulskt dyr. ca 750 kr BHn, illa det!


Önskar man hade mindre bröst så man kunde köpa i normala affärer.


Känns aningen trångt nu, håller på tvätta upp min G BH som är för liten så får använda F BH, inte skönt kan jag lova. Och jag borde ha H minst!



Stor suck!

Av Linda Bäckman - 29 oktober 2011 10:11

Kärleken till sitt barn är verkligen obeskrivlig. Att man kan älska någon så otroligt mycket.


<3


19 oktober 2011 är lyckligaste dagen i mitt liv




 

Av Linda Bäckman - 28 oktober 2011 18:29

Suttit och kollat på Saltkråkan med Thimmy, Theo och Anna =) 


Man kan ju aldrig ledsna på Astrid Lindgren filmer måste jag säga, älskar dom!



Sötnosen min har somnat riktigt efter att ha varit vaken största delen utav dagen idag.


  


Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards