MammaTillTheo

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Linda Bäckman - 18 januari 2012 22:26

Theo har varit gnällig hela eftermiddan och kvällen, knappt velat äta alls. Vet inte vad det är, hoppas har vaknar snart och vill äta.


Funderar på att krypaner i sängen, satte igång en film men har typ inte kollat nå. Tycker inte om att se på film själv och önskar du var här med mej. Vill verkligen inte vara utan dej<3


Av Linda Bäckman - 18 januari 2012 22:02

Jag önskar man bara kunde koppla bort dom takar man inte vill ha. 

Jag önskar du var här, önskar det var som förut, önskar de var vi <3


Men du bara ignorerar. Önskar jag kom över dej poff pang på en gång, för jag vill inte gråta över att jag inte har dej och ha dej i tankarna konstant.


Av Linda Bäckman - 18 januari 2012 21:29

Å vad jag älskar när man bestämmer något så blir det absolut inte så......

Av Linda Bäckman - 18 januari 2012 13:27

Tappat energin totalt, vill bara krypa ner under täcket och kolla på One tree hill, Grace anatomy eller The O.C men har saker som måste göras och nu måste jag verkligen se till att fixa när ja är ensam.


Saknar och önskar allt var annorlunda <3


Men det känns ändå hyfsat för det verkar som vi kan vara vänner. Det är tidigt att säga redan men jag hoppas verkligen att vi kan det.


 

Handen är alltid på huvudet när han är trött, lika som morfar sin =P


Theo är fortfarande trött. Han vaknade och var hungrig, åt lite grann men var väl för trött för att äta klart. Så nu ligger han igen och somnar till emellanåt. 

Av Linda Bäckman - 18 januari 2012 11:27

Så där ja, då var disken tagen, nappar och nappflskor kokade. Nu ska jag ta itu med kläderna, fly undan från golvet, vattna blommor. Beror dock på hur mycket jag hinner innan han vaknar.


Av Linda Bäckman - 18 januari 2012 10:38

Theo började på bli väldigt trött och små gnällig så klädde på att och ställde ut han i vagen. Han har ju varit vaken rätt mycke här på morgonen, ändå. Han brukar ofta sova vid den här tiden redan.


 


Lämpligt så kan jag ta itu med disken och lägga in allt jag tvättade igår, sen får jag äl se hur mycket jag hinner göra.

Av Linda Bäckman - 18 januari 2012 10:04

Theo och jag hade sovmorgon i morse och klev inte upp för ens srax efter 9. 

Nu liger han i babygymmet och jag passar på att få i mej min dagliga frukost=) Är riktigt stolt över mej själv hur duktig jag varit, ätit frukost varje dag nu i nästan hela januari.

Visst det är bara 2 hårdbröd mackor och en kopp te me ändå, det är ju något.


Igår hade jag fullt upp hela dagen så hann inte med någon promenad så får försöka ta minst en idag i stället. 

Tvättade, städade och hjälpte mamma så full fart hela dagen oc masa Theo mys emellan de =D

   

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards