MammaTillTheo

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Linda Bäckman - 25 januari 2012 19:09

Theo är övertrött, vaknat och somnat i någon minut och så har det varit hela dagen. Själv är jag trött som en as och har ingen ork till nåot alls. Tror det blivit lite varmare ute, i så fall blir det nog vagnen för Theo en liten stund så han får sova en liten stund. Känns som det skulle brhövas för han.


 


Själv får jag filmsällskap ikväll, försökte få gå sällskap men alla är för lat idag och då blev även jag det.


 

Av Linda Bäckman - 25 januari 2012 16:01

Idag har det inte blivit mycket gjort, i princip inget alls. Har varit sjukt trött hela dagen och Theo har bara sovit små korta stuner så man har inte haft någon chans att lägga sej att vila. Men men.


Har iallafall varit duktig och satt tillbaka alla fodral sen jag var duktig och tvätta dom igår. Kändes som det var på tiden.


Ser soffan bekväm ut? Kolla kudden i mitten va fjädrarna står upp.



Passade även på att slänga dom här kuddarna. Ser inte så bekväm ut va? =P


Har även badat Theo idag, betalat räkningar och sen har jag inte gjort något annat än myst massa med Theo <3



      

Av Linda Bäckman - 25 januari 2012 10:07

Vi var ju på BVC i måndags och här är måtten =)



 

Av Linda Bäckman - 25 januari 2012 09:40

Idag blir Theo hela 14 veckor, han vart 3 månader i torsdags. Det är verkligen helt otrolit vad tiden går fort. Det är så underbart att få vara mamma, jag är så otroligt lycklig <3


Det är så fantastiskt att se dej utvecklas och växa. Man ser förändringar för varje vecka, helt underbart <3


 


Jag älskar dej så obeskrivligt mycket Theo Tobias Bäckman <3



 

Av Linda Bäckman - 25 januari 2012 09:34

Theo somnade igen så jag trycker i mej lite frukost och sen blir det dona på lite.


Det här ä brödet som vi bakade när jag var i Hennan. Jätte gott faktiskt, och supe duper lätt att göra =)

 


Önskar jag orkat dona på mer igår men energin tog helt slut. Jag kan verkligen inte ta en paus och fortsätta senare.


Men fick den smarta iden att jag och Thimmy skulle laga mat och kika på en film, så det gjorde vi =)

Kotletter, klyftpotatis och sås till Barnen i Bullerbyn =D


Å så har jag sån tur att det vart 2 matlådor över så nu jäklar har jag finmat =)




 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards