MammaTillTheo

Alla inlägg under mars 2012

Av Linda Bäckman - 31 mars 2012 12:53

Theo var trött och somnade i bilen på väg hem från Tallåsen, men så var mamma bråkig och började klä av när vi kom hem så jag vakna ju till.


Vart gnällig och ville inte somna om så jag tog mej en kort liten promenad och mötte upp lillebror.


Satte igång ett avsnitt av O.C men vi hann bara börja kolla så ringde Emils kompisar och skulle käka så, då drog Emil. 


Theo sover fortfarande i vagnen och jag ska nog ta och diska upp lite och få i mej lite lunch =)


 

Av Linda Bäckman - 31 mars 2012 12:46

Varit på klädbytardag idag =) Pappa/morfar var så snäll och åkte ner till Ljusdal och skjutsa mej till Tallåsen en sväng så jag fick kolla om jag hitt nå kläder.


Dom här fynden gjorde jag =)
















Sammanlagt gick alla dessa kläder på 380 kronor, känns bra =)


               

Av Linda Bäckman - 31 mars 2012 08:38

Köpte glasögon till Theo igår =P






     

Av Linda Bäckman - 31 mars 2012 08:16

Theo sover än och jag gör i ording lite frukost. Håller på att tina lite hallon så jag kan göra mej en smootie. Gott så här en lördagsmorgon =)






Ska sätta igång ett avsnitt av sex and the city och få i mej lite frukost nu =)    


 

Av Linda Bäckman - 30 mars 2012 22:46

Har donat på lite i lägenheten idag och satt upp gardiner =) Var meningen att jag troligtvis skulle få snygg främmande men så vart det lite sent så vi skippa det och tar det någon annan kväll istället =)


Nu sover Theo i sin säng och jag ska krypa ner i soffan med en cola och kolla på något avsnitt av Sex and the city om jag orkar, börjarkänna mej väldigt trött.



 

Av Linda Bäckman - 30 mars 2012 12:51

Ställde klockan på 8 i morse men innan den ringde så stängde jag av den och fortsatte sova istället. 

Sen vid ca 10 tiden ringde pappa och berättade att han var på väg ner, så jag slängde mej en snabbis i duscen, försökte mata Theo lite och slängde i mej en macka och ett glas youghurt. 


Theo vart väldigt trött och gnällig så klädde på han och ställde ut vagnen så fick han sova. Precis då kom pappa och jag knatade iväg till körskolan men det var bara vända igen för tydligen var det stängt idag.

Emil kom och hämtade mej och jag följde med han på bolaget som bärhjälp och sen åkte vi tillbaka till mej. Theo sov fortfarande och pappa åkte till Stig. 


Kände att jag verkligen ville göra ett test så gjort ett hemma istället då och jävlar vad grym jag är!! =D




Så nu är alla faser klara och jag har bara repition och sluttest kvar =) Får väl nöta det som satan men är på god väg nu =)



   

Av Linda Bäckman - 29 mars 2012 14:28



Mitt lilla hjärta sover ute i vagnen så jag passade på att göra 2 teoritest men gick inge vidare =(





Fick lika på båda men ska försöka läsa på lite sen och göra ett till om jag får tid till det =)


 


  

Av Linda Bäckman - 29 mars 2012 14:21

Ja äntligen är vi piggare, Theo är fortfarande lite hängig men det är sån trolig skillnad och jag är mest baa konstig i halsen och lite huvuddvärk annars är det bra :) 


 


Tusen tack till min kära mamma som har hjälpt mej under tiden jag varit dålig, guld värt.




Theo i morse, skaplig skillnad =D Mammas lilla hjärta <3


 









Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards