MammaTillTheo

Alla inlägg under januari 2012

Av Linda Bäckman - 30 januari 2012 14:26

Nu var det länge sen jag bloggade igen. Jag har varit i Hennan hela helgen men nu är jag tillbaka.


Bloggar så fort jag får tid, har riktigt fullt upp idag. Ska försöka äta så fort jag får tid, plugga körkort och och sen kommer mamma och ska vara barnvakt då jag ska på teorikväll på körskolan.

Skulle behöva dona på massa i lägenheten åxå men man får ta allt i den takt man hinner. 


Av Linda Bäckman - 27 januari 2012 06:31

Klockan är inte ens 7 och jag har snart tvättat 2 maskiner och sitter och sätter in lite papper i färmarna så jag får nån ordning. 


Theo sover som en stock. Hahaha, hann bara skriva klart den meningen så hörde man ett små gnäll, sånt där snart vakna till gnäll.


Aja får skriva mer sen



 

Av Linda Bäckman - 26 januari 2012 14:47

Blev en liten matpaus och nu har Theo somnat igen så bäst man passar på att dona innan mamma och pappa kommer. 

Fått lite gjort iallafall så det är skönt, fast skulle ha möblerat om åxå men inte lika lätt nu när Theo sover i sovrummet.



 

Av Linda Bäckman - 26 januari 2012 13:39

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiii!!!!


Fan va kul =D

Av Linda Bäckman - 26 januari 2012 11:40

Har nyss fått i mitt lite frukost så ska alldeles strax byt om på både mej och Theo, se om han vill ha lite mer mat innan vi går ner på köpingen för att uträtta lite ärenden.


Ska iväg och köpa ett klädpaket som jag hittade på nån köp och sälj sida på facebook., köpa bitnapp om det finns, gå på försäkringskassan och prata med dom lite och sen knata hem igen och invänta mamma och pappa. 

Pappa ringde nyss och sa att vi kunde ut och övningsköra lite när han kommer till Ljusdal och mamma slutat, så kan hon ta Theo medans jag kör =)


Känns som jag är på gång nu, helt underbart! Teorin börjar på måndag och jag hittade studiehäftet igår så nu är det bara att sätta fart=)



Näe nu är det bäst jag sätter fart, klockan är redan mycket. Var så trött så jag hoppade inte upp för ens 20 över 10 när Theo vaknade igen.



 

Av Linda Bäckman - 26 januari 2012 11:32

Igår fick Theo och jag fin besök, både Emil och Thimmy kom. Kollade på tv och fuska i oss lite chips och cola som Emil hade med sej =P


Det vart en tidig kväll, Thimmy åkte hem till sej, Emil la sej på soffan och jag och Theo kröp ner i sängen för att äta.

Det märks verkligen att min mjölk har blivit tjockare igen, han klarar sej mycket längre. Igår åt han vid 22 tiden och sen ville han inte ha mat för ens 5-6 i morse. Provade ge han i natt när han var vaken men det enda han ville var att få en ny blöja.


 



     

Av Linda Bäckman - 25 januari 2012 19:09

Theo är övertrött, vaknat och somnat i någon minut och så har det varit hela dagen. Själv är jag trött som en as och har ingen ork till nåot alls. Tror det blivit lite varmare ute, i så fall blir det nog vagnen för Theo en liten stund så han får sova en liten stund. Känns som det skulle brhövas för han.


 


Själv får jag filmsällskap ikväll, försökte få gå sällskap men alla är för lat idag och då blev även jag det.


 

Av Linda Bäckman - 25 januari 2012 16:01

Idag har det inte blivit mycket gjort, i princip inget alls. Har varit sjukt trött hela dagen och Theo har bara sovit små korta stuner så man har inte haft någon chans att lägga sej att vila. Men men.


Har iallafall varit duktig och satt tillbaka alla fodral sen jag var duktig och tvätta dom igår. Kändes som det var på tiden.


Ser soffan bekväm ut? Kolla kudden i mitten va fjädrarna står upp.



Passade även på att slänga dom här kuddarna. Ser inte så bekväm ut va? =P


Har även badat Theo idag, betalat räkningar och sen har jag inte gjort något annat än myst massa med Theo <3



      

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards