MammaTillTheo

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Linda Bäckman - 7 januari 2012 20:12

LISTA FÖR 2011

1. Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut? 
Födde barn, va mamma ledig
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Näe, hoppas det blir bättre med det i år
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2011? 
Nej, kände bara en innan som har barn.

4. Dog någon som stod dig nära?
Vi tog bort Bella och Bamse, mina hundar som jag haft sen jag vart liten.
5. Vilka länder besökte du? 
Inga 

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
 
Bättre ekonomi, större lägenhet men det har jag nu =) Men skulle vilja ha en större ändå, men så fort ekonomin tillåter det så =D

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 
9 april så jag och Thimmy sa att vi var tillsammans och 19 oktober då Theo, min älskade son föddes <3

8. Vad var din största framgång 2011?
 
Å herre jävlar, det är mycket det. 2011 vart mitt vändnings år. Jag lärde mej att kunna hantera pengar, jag sluta röka, sa upp kontakten med folk som inte är riktiga vänner, jag började ta mer ansvar för allt. 

9. Största misstaget?
 
Att börja vara onyttig igen efter förlossningen, dricka massa cola m.m

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Inte nå annat än förkyld, feber och magsjuka

12. Vad spenderade du mest pengar på?
 
Räkningar och allt tills Theo skulle födas, säng, kläder, vagna, barnstol och ja allt snt där =)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
 
Ja verkligen, träffade Thimmy och fick världens underbaraste son, slutade jobba (trivdes inte alls där längre)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
 
Wake up - Tree days grace och Hanna - Melissa Horn

15. Var du gladare eller ledsnare 2011 jämfört med tidigare år? 
Jag har aldrig varit så glad och mått så bra som jag gjorde 2011, det var mitt år

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Rört på mej mer och varit nyttigare

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Önskar jag kunde druckit mindre dricka och suttit hemma mindre, fast hade sån foglossning och tryck på ischiasnerven så kunde ju knappt gå på slutet.

18. Hur tillbringade du julen? 
Jag, Theo och Thimmy var i Hennan med min mamma, pappa och lillebror. Vi åt gott, spela kort, hade paketlek, och öppnade massa fina presenter =)

19. Blev du kär 2011? 
Det blev jag verkligen, Thimmy<3 

20. Favoritprogram på TV?
Du är vad du äter, De okända, Biggest loser, Grey´s anatimy, Halv 8 hos mej
21. Bästa boken du läste 2011? 
Vet inte om jag läst något direkt, har nog börjat på böcker som jag redan läst förut som tex, Pojken som kalades Det

22. Största musikaliska upptäckten?
 
Ingen aning
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde 2011? 
Vet inte

25. Något du önskade dig men inte fick? 
Vet inte

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? 
Var i Hennan hos mamma och pappa med Thimmy

27. Finns det någonting som skulle gjort 2011 ännu bättre?
Skulle varit lite nyttigare och rört på mej mer. 

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? 
Leggins, linne och foffatofflor

29. Vad fick dig att må bra? 
Mamma, pappa, lillebror och Thimmy som verkligen fanns där för mej och stöttade mej så otroligt när jag många andra fick mej tt må rent åt helvete.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? 

31. Vem saknade du? 
Kristin, som sket i mej totalt efter jag blivit gravid.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Thimmy, Theo, Malin

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards