MammaTillTheo

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Linda Bäckman - 8 januari 2012 20:40

Kännner mej lite piggare på kvällskvisten så passade på att städa badrummet när jag ändå duschade.


Har nyss matat Theo och nu tänkte jag spela lite eftersom han somnade.




Imorgon ska vi på BVC för vägning och mätning =D  

Av Linda Bäckman - 8 januari 2012 16:37

Denna dag började ju inte lika bra som jag hoppats på. Kände verkligen för att fixa klart lägenheten, fick verkligen lusten igår att verkligen dona när pappa skruvade upp hyllor, tavellist, knivmagner och stänger och Thimmy och jag rev ut hela garderobsrummet och donade på. 

Önskade verkligen att jag hade ork att göra klart idag, men vaknade med sprängande huvudvärk, låg kvar i sängen några timmar, på tok för länge, huvudvärken var ännu värre men klev upp, fick i mej lite rukost, kikade på tv och gav Theo mat sen kröp jag ner i sängen igen och vilade. Känner mej febrig och orkeslös, trött som ett as och sprängande huvudvärk.


Men Thimmy har varit underbart super duktig och donat på hela dagen. 


Snart blir det film och bara vara =)

Av Linda Bäckman - 8 januari 2012 12:12

Iågr var jag och älklingen duktig, vi tog en kvällspromenad på ca 12 000 steg.

Kändes verkligen att det behövdes efter goda middag och snacks. 

Vi hade kokletter i frysen och jag hade ett super bra och lätt recept i pärmen som mamma och Nadde brukar göra. 


Lättare recept kan man nog inte hitta och gött som fan är det. Lägger ut receptet sen när jag har tid, ska äta klart nu sen städa ännu mer och hoppas på att min huvudvärk går över.

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards