MammaTillTheo

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Linda Bäckman - 19 januari 2012 22:38

Stort tack för det där smset. Här går jag oc blir hyper jävla stortokig utan någon som helst riktig anledning. Fast jag trodde det var så, men kanske inte så konstigt heller. Men men nu var det inte så och det är jag mer än super jävla duper glad för

Av Linda Bäckman - 19 januari 2012 22:26

Ja då har man varit super duktig och tagit 2 promenader idag. Känner mej riktigt nöjd. Även gjort andra träningsövningar och äter mindre portioner. 

Härligt nog börjar det ge resultat, med tanke på att jag har gått ner 2 kg sen i söndags =)


Har kommit på att det är super lämpligt att passa på att träna när man busar med Theo. Göra armhävningar och kissande hunden över han samtidigt som man pratar och pussar på han. Han tycker det är super kul och jag får träning så det är ju kanon =)

Av Linda Bäckman - 19 januari 2012 18:52

Vet inte vad det är, tappat matlusten helt. Får tvinga i mej för jag måste äta för att orka med och för att kunna amma.


Även om det är svin jävla super gott så är det svårt. Såg fram emot att äta smörgåstårta verkligen, riktigt gott vart det men fattar inte, tar emot så inni helvete när jag äter.


Hade sån otrolig lyx å blev bjuden på smörgåstårta av lillebror och mamma =)

Av Linda Bäckman - 19 januari 2012 12:51

Fan nu vart det ju inget gjort alls, började på smått men hamnade här hela tiden ändå. 


Kanon fint väder ute så jag passar nog på att ta en promenad i stället =) 


Ska se om Theo vill äta lite först å så ska jag leta reda på min handsfree så jag har lite musik när jag går =)

Av Linda Bäckman - 19 januari 2012 12:30

Idag blir Theo hela 3 månader. Kan inte förstå att det gått så otoligt snabbt. Tycker det var nyss som jag fick reda på att jag var gravid i Vecka 11. Helt otroligt vad tiden går fort när man stor trivs med livet och har det allra underbaraste man kan få <3



Det är lite skillnad =P

Här är han 6 dagar

 



Här är han 12 veckor och 2 dagar

   


Vilken skillnad det blivit på Theo senaste veckan. Förut så tog han tag i saker och skaka dom fast han inte tittade, men nu så tittar han verkligen sen tar tag i, kollar nog på dom. 


Han håller även på växa ur storlek 68 =P


Han blir så stor min lilla kille <3

Av Linda Bäckman - 19 januari 2012 11:33

Jag tänker hela tiden att jag vill ha dej som min, men nu börjar den tanken släppa. Du bara ignorerar det jag säger och säger du något så är det bara tomma ord. Nej tack det vill jag inte önska mej själv. Tur då börjar vi hamna på samma där iallafall.


Men vilket fall så vill jag ändå vara vän, men du säger att du vill men sen skiter du i sånt du säger så det märks väl hur det blir med det.

Av Linda Bäckman - 19 januari 2012 11:28

Kan det bli bättre eller? Jo visst det kan det men det är bra ändå =P 


Rev upp en kartong igår som jag inte orkat packa upp än sen jag flyttade in. Där det fanns massa underkläder, skärp och bikini.

Provade en bikini som jag hade för mej va rätt stor, och jag hade så rätt =) För den funkar hyfsat att ha nu, lite för liten men va fan, de får duga =P

Bättre än dom andra jag har som sitter på hälften vid det här laget och jag har ju defenetivt inte råd att köpa en ny. Och sen är det ju så jävulskt svårt det där med storlek tycker jag.


Och en sak till, det verkar som jag får skjuts till Färila den 3 februari så jag och Theo kan bada på badhuset =) Lillebror erbjöd sej att skjutsa.

Av Linda Bäckman - 19 januari 2012 11:15

Började dagen med att inse att jag gått ner 2 kg sen i söndags och ½ cm runt magen, Theo sov 5 timmar i streck, jag har börjat producera mer och fetare mjölk igen efter han var hängig och jag har redan gjort lite träningsövningar =)


Jäla bra start på dagen det måste jag säga =D


 


Theo är trött och bara små somnar så ska nog ta och klä på han och ställa ut vagne. Skulle behöva ta en promend men känner att jag behöver få mer orning här först innan jag kan ta mej tid för det. 



 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards