MammaTillTheo

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Linda Bäckman - 22 mars 2012 11:42

Jag är verkligen hopplös när det gäller att plugga. Vart finns koncentrationen? Jag gör allt utom att läsa i boken, hopplös verkligen!


Fast fick lite läst iallafall och kan nu några av sakerna som jag inte kunde på testet sist, så det är ju positivt.


Tar mej en liten paus nu iallafall och gör mej lite lunch och diskar upp lite. Jag ska föröska bli duktig och diska allt direkt efter jag använt det. 


Theo har smågnällt till 2 gånger, men somnat om på sekunden så han lär nog till och ska vakna alldeles snart. Börjar väl bli hungrig han åxå. Han äter ca var 3 timme nu. Förr åt han ungefär var 4-5 timme. 


Gick och pratade med dom på BVC igår om det och undrade om jag skulle ge han något mer eftersom jag helammar men jag skulle fortsätta så här. 

Jag ska börja ge han lite av det jag äter på fingret och sen om 2 veckor ungefär ska jag börja med smakportioner någon liten tsk och sen när han var 6 månader ska jag börja ge han gröt på kvällen så sover han troligtvis bättre =)


Känns skönt att hon sa så för jag vill ju verkligen fortsätta amma =)



   

Av Linda Bäckman - 22 mars 2012 11:26

Ni har väl inte glömt att anmäla er tll veckans fokus?


Passa på och anmäl er här 



 










Av Linda Bäckman - 22 mars 2012 11:20

Theo sover så sött i vagnen så jag passar på att läsa lite i körboken innan mamma/mormor kommer och ska passa Theo en liten stund medans jag ska på körskloan och göra nått test =)







     

Av Linda Bäckman - 22 mars 2012 09:44

Theo tar sej runt i gåstolen mer och mer. Han verkligen älskar den. Hittar saker hela tiden som man kan försöka ta och slita bladen från blomma =P








       

Av Linda Bäckman - 22 mars 2012 09:36

Jag och Malin had planrat att vi skulle gå på babycafe igår så hoppad upp tidigt och gjorde oss i ordning.


Theo var trött och gnällig såvi gickfter en liten stund bara. Gick och lunchad istället och handlade lite smått.








Sen tog Malin bussen tillbaka till Delsbo och jag och Theo gick hem. Diskade och röjde upp det jagn hann med. 


Sen kom Sanda och Alexander och hämtade oss så åkte vi till badhuset. Märks verkligen att Teo tycker om det. Slappnar verkligen av i vattnet och inte ett endaste gnäll. Det var kul att han var så pigghela tiden.


 

Av Linda Bäckman - 22 mars 2012 09:20

En nyvaen Linda för ungefär en timme sen


 









Och en lek glad Theo <3



         

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards