MammaTillTheo

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Linda Bäckman - 13 mars 2012 22:29




Har myst ner mej i min one piece och kollar på Big brother =)


Så fort det är slut ska jag försöka komma i säng så jag orkar upp tidigt i morgon. Funderar starkt på att gå på babycafe i morgonen men inte bestämt något än. Beror helt på hur pigg/trött jag är när jag vaknar.



   

Av Linda Bäckman - 13 mars 2012 21:24

Mammas lilla hjärta sover nu och jag inväntar Big brother =)


 


Har hållt på att städa lite idag, tagit reda på tvätt och diskat. Det känns så jävla skönt, börjar få mer och mer ordning på sånt som bara var inslängt i hyllorna förut.


 

Av Linda Bäckman - 13 mars 2012 21:20



Ikväll har vi myst i massor och lekt titt ut, Theo verkligen älskar det. Skrattar som bara den så fort man säger titt ut =P




Han har börjat vela vara mycket mer i famnen nu än innan, så mysigt =)



Älskar dej så obeskrivligt mycket <3



 

Av Linda Bäckman - 13 mars 2012 21:16

Idag fick ja och Theo besök av lillebror/morbror =)


 



 

Av Linda Bäckman - 13 mars 2012 21:09

Ja nu är det full fart i gåstolen. Tidigare så har han rört sej någon cm bara men nu krockar han med allt som är här, soffa, bord, hyllor =P








Han verkligen älskar gåstolen, skiner upp som en sol, mammas älskling <3



       

Av Linda Bäckman - 13 mars 2012 21:01

Det tog tid men nu vänder sej Theo från rygg till mage =)


Har har varit så sjukt när i någon månad men mer än så har det inte blivit. Han började istället vända sej från mage till rygg. Men nu i helgen och idag vände han sej från rygg till mage =) 





   




Av Linda Bäckman - 13 mars 2012 16:51

Stackars mammas lilla hjärta, vaknar och får inte upp munnen. Läpparna har klistrat ihop sej lite när han sov. Men det var bara att blöta lite så särade det sej. Men syntes att han blev lite rädd, stackarn! <3



 


Av Linda Bäckman - 13 mars 2012 16:38




 


Klicka på bilderna och rösta på mina designade rum hos Jotex




 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards