MammaTillTheo

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Linda Bäckman - 9 mars 2012 14:08





Följ mej via bloglovin







 

 

Av Linda Bäckman - 9 mars 2012 13:38

Var sugen på att åka till Hennan idag men vi får se hur det blir med det. Klockan 4 ska jag köpa en skötväska och mamma slutade nyss eller snart så hinner som inte med där. Men får se om någon ska ner något sen så kanske man kan åka med eller om man åker dit i morgonen istället. 


Ska blir så otroligt skönt med en ny skötväska, dragkedjan pajjade ju på den förra och den innan det möglade. Har ju fått använda min vanliga handväska nu och haft den under vagnen. Det tar ju upp all plats så handlar man något så finns det ingen plats för det, så då blir det att man försöker få skjuts istället och då blir det ingen promenad, dumt dumt.


Får se annars vad jag och Theo ska hitta på, någon som har något förslag?



 

Av Linda Bäckman - 9 mars 2012 13:27

Fick paket idag på posten till Theo  =)






Beställde ju en badrock till Theo förut för Libero poängen som jag hade.


     



 

Av Linda Bäckman - 9 mars 2012 13:15

 


Älskar dej över allt <3



 

Av Linda Bäckman - 9 mars 2012 13:07

Provade några kläder som jag inte kunde ha innan jag vart gravid för jag var för tjock för dom.

Nu kunde jag ha kläderna igen, fyra månader efter förlossningen och då har jag ändå gått upp lite igen.



Så här sitter det ut idag





Tiden här emellan satt den som ett korvskinn ungefär....


Och så här satt det inte i somras men sommaren innan det.



Jag är tillbaka ner och det känns underbart och det ska sluta med att jag kommer drunka i dessa kläder, önskar jag iallafall =)



   

 

Av Linda Bäckman - 9 mars 2012 12:06

Kom nyss hem från körskolan med ett leende på läpparna, det gick mycket bättre än jag förväntat mej. Sist jag gjorde testet tror jag att jag fick 46 av 70 om jag inte minns fel och nu fick jag först 58 av 70 och andra jag gjorde fick jag 60 av 70 på.



 


Av Linda Bäckman - 9 mars 2012 09:17

Ja då har man varit uppe i 3 timmar. Vart lit mer sömn i natt och mycket tidigare kväll. Knöp ner vid 21 tiden igår men tog ca en timme tills Theo somnade, sen vaknade han vid 2 och 6 och ville äta.

Nu sover han igen och jag har passat på att diska och snart kommer pappa och ska sitta barnvakt en stund så jag kan plugga lite på körskolan=)


Nu vaknar han så läre sluta



 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards