MammaTillTheo

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Linda Bäckman - 27 mars 2012 11:30

Fy fan säger jag bara! Vilken eftermiddag, kväll, natt och morgon det varit. Både jag och Theo är ju sjuk och så dålig som jag varit har jag nog aldrig i mitt liv varit. Högre feber än vad jag brukar ha, sjukligt sprängande huvudvärk, ont i hela kroppen, jätte yr så jag trodde jag skulle ramla i golvet flera, flera gånger och i morse kräktes jag för jag hade så jävla ont i huve. 


Tur jag har sånna underbara människor runt mej. Thimmy kom hit en sväng igår och satt med Theo så fick jag lägga mej en stund och sen kom mamma och sov här i natt, pratade ven med försäkringskassan och fick ta vab.


Det har börjat lätta bra mycket men absolut inte bra än men en sjuklig skillnad i huvudet. Theo verkar även vara piggare men han har fortfarande feber och är förkyld.


Bara hoppas det vänder helt snart. det gör ont i mammahjärtat att se sitt barn sjuk



 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards