MammaTillTheo

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Linda Bäckman - 24 mars 2012 23:42

Hoppade upp vid 8-9 tiden tror jag, kikade lite tv och gjorde frukost till mej och mamma. Dock tänkte jag fel och gav mamma min och jag tog hennes :-( lite surt för jag hade gjort en specialare till mej själv men så fick jag vanlig och hon den super goda, men hon tyckte det var rikligt gott så det var ju bra iallaf.Sen har jag varit snäll och skrubbat lister, dörrar och vägg :-DNär vi donat på lite blev det våfflor till lunch ute i solen. Sen lata jag mej framför tv och blev bara tröttare och tröttare, likaså Theo så mamma tog Theo och la ut han i vagnen och jag la mej och sov i någon timme. Kan säga att de behövde jag verkligen.Sen kom mamma och sa att det var mat. Riktigt gott, ugnstekta grönsaker och fläskfilé:-PSen på kvällen kikade vi på film, Will Hunting. Riktigt bra film och så åt vi ost och kex. Känns som vi inte gjort något annat än ätit idas, men gott har det varit. Nu ligger Theo och jag i sängen, han sover men tror att han vaknar om ett tag och vill äta. Han var hungrig när han somna men ville inte äta klart förut.

Av Linda Bäckman - 24 mars 2012 04:58

Ligger i sängen och kan inte sova, varit vaken i lite mer än en timme. Så sjukt varmt i mitt rum här i hennan, man håller ju nästan på att avlida här. Tänkte sova i Emils rum men var så trött och frysen igår så skippade de. Eftersom det är mycket kallare där. Men man sover 5 gånger bättre där iallafall.Igår när vi lönn till Hennan så började vi med att packa in allt, som ville Theo ha mat och hem var det våran tur att äta så vi stekte köttfärs och skivade lite grönsaker och mumsa i oss lite natchos, gott som fan kan jag lova.Vi kollade lite på The voice och sen la vi oss 20 i 10:-)Theo har sovit ovanligt bra i natt om man jämför med hur det varit dom 2 senaste veckorna. Matade han igår kväll någon gång och vid 4. Innan har han ju ätit var 3 timme. Men kände nu att jag producerar mer mjölk igen, för jag kunde till och med pumpa ur lite grann. Vore så skönt om det fortsätter så här, man får ju som lite mer sömn då och orkar med allt på ett helt annat sätt:-)Näe nu ska jag försöka somna om igen, se om man lyckas. God natt på er och hoppas ni får en trevlig helg! :-D

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards