MammaTillTheo

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Linda Bäckman - 26 mars 2012 17:17

Här är vi inte allt för piggelin, Både Theo och jag har feber och är förkylda och jag är öm i hela kroppen. Gett han alvedon men febern har ökat så nu har han 39,3 stackarn!


Gör ont i mammahjärtat att se sitt barn inte må bra.


 

Av Linda Bäckman - 26 mars 2012 15:49

Snälla hjälp mej, får damp snart. Får verkligen inte till min header eller något. Allt ser bara knas och rörigt ut.


 

Av Linda Bäckman - 26 mars 2012 15:45

 


På måndag dras nästa veckans fokus. Vill du att din blogg ska synas?

Skriv en kommentar att du är med =)



 

Av Linda Bäckman - 26 mars 2012 13:35

Theo sover och jag passar på att trycka i mej lite frukost/lunch

 

Fetaost, frysta grönsaker, morötter, sån där som man har i pizzasallad och lite salladsdressing.


Man tager vad man haver, vill inte ha pasta så =)


Ska strax fortsätta med disken och sen blir det nog ett avsnitt av Greys anatomy =) Så länge sen jag såg det sist, minns inte ens vart jag slutade.


 

Av Linda Bäckman - 26 mars 2012 10:53

Igår åkte Theo och jag hem från Hennan. Passade på när Emil skulle till Ljusdal och hämta pappa som varit i fjällen i helgen =)


 


Jag var sjukligt trött igår efter 2-3 veckor med kass sömn och Theo gnällde konstant i 5 timmar, var i princip otröstlig. Somnade till i en kvart ungefär och resten bara gnälde och gnälde han. Man känner sej så jävla maktlös och värdelös, inte ens kunna trösta sitt eget barn vad är det för fel på en?

Vid 20 tiden så klädde jag på han och la han i vagnen ihopp om att han skulle kunna slappna av om jag tog en promenad. Och efter en stund som somnade mitt lilla hjärta. 


Vaknade till en snabbis när vi kom hem men somnade om snabbt och sen vaknade igen och åt. Vaknade vid 2 tiden och var förkyld. Kollade tempen i morse och då hade han 38,9.

Va inte så konstigt mitt lilla hjärta var gnällig då. Fast det har ju varit en period nu på några veckor så han är väldigt gnällig, vill inte äta fast han är hungrig, kan inte sova för att han är hungrig och till slut blir det för mycket för han och han bara gnäller och kan inte slappna av och äta eller sova.


Skulle egenligen varit på BVC nu, hade tid klockan 11 för Theo skulle få spruta men blir nästa måndag i stället.


 


 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards