MammaTillTheo

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Linda Bäckman - 16 mars 2012 17:31

Theo har vänt sej oavbrutet idag. Tidigare har han ju vänt sej från mage till rygg och bara 2 gånger från rygg till mage men idag har han vänt sej från rygg till mage ett x antal gånger.


När jag tog upp han från babygymmet och han gapar så ser jag 2 tänder som har komme fram. Dom var inte så i morse eller mitt på dagen =P


 


Så nu går det undan och min lilla älskling börjar bli stor. Kan inte fatta att han blir hela 5 månader på måndag <3




 

Av Linda Bäckman - 16 mars 2012 16:19

Efter vi varit på BVC igår så gick jag och satte mej på Märtas cafe och käkade lite lunch och läste i körkortsboken medans jag väntade på att Thimmy skulle sluta och ta en promenadmed Theo så fick jag göra någo test på körskolan.





Theo verkade nöjd i vagnen. Men på slutet började han bli trött och gnällig men tog inte låg tid tills han somnade när vi kom ut.


-  


Efter att jag gjort ett test på körskolan så bev jag rejält chockad. Hade ju gjort ett test innan på fas B. Resultatet på skärmen blev godkänd, 65 av 70.

Då var det bar börja på fas C, men Micke missade att jag satt där och stängde av datan när jag hade 7 frågor kvar =P Lite surt för det sparades inte, men men. 


Satt där även idag på min pappa var snäll och var med Theo. Fick resultaten 55,51 och 60.

Tycker inte alls om den fasen, handlar om miljö, olyckor och sånt där som inte jag kan direkt.



 



BVC

Av Linda Bäckman - 16 mars 2012 14:37

Igår var vi på BVC, Theo skulle vägas, mätas och doktorn skulle kolla.



Allt såg bra ut och nästa vecka ska vi dit igen för då ska Theo få spruta.



   

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards