MammaTillTheo

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Linda Bäckman - 15 mars 2012 18:30

Var på körskolan på eftermiddan, gjorde ett test på bas B och fick godkänt på en gång. Bara gjort ett innan =P 


Började på med fas C åxå men Micke missa att jag satt där så han stängde av datan när jag hade 7 frågor kvar =(

Men men, ska dit imorgon åxå =)


 


 

Av Linda Bäckman - 15 mars 2012 13:13

Nu sitter jag och väntar in tiden, om ca 30 minuter ska vi gå till BVC för mätning och vägning. Sen får jag se vad som händer, 10 över 4 ungefär ska jag vara utanför Thimmy. Får se om man går hem och tillbaka eller om man stannar kvar nere på köpingen. 



Skriver senare om hur det gick =)


 

Av Linda Bäckman - 15 mars 2012 11:20



Måst kämpa bort min hängmage, men det går framåt nu, Så jävla peppad och taggad nu när jag kommer i kläder som jag inte kunnat ha på år och när jag ser vågen visar mindre och mindre.



    

Av Linda Bäckman - 15 mars 2012 09:50

Idag är jag på mycket bättre humör. Kände på mej en sak och gick och tänkte på det i flera dagar. 


Men nu till positiva tankar =D


Det är kanon väder ute, solen skiner. Theo ligger och brottas med en leksak som sitter fast i babygymmet, verkligen kämpar på alla sätt och vis för att försöka få lös den. Mammas sötnos<3


-


Jag ska ta och packa väskan inför helgen, redan =P Vände upp och ner på den igår och tänkte lägga in allt i garderoben, men sen vart jag så trött så allt fick ligga. Men så kom jag ju på att imorgon åker ju jag till Hennan så då kan jag ju lika gärna packa om den.

I helgen är det ju angeltävling, och då ska jag och lillebror vara med. Ska bli sjukt kul att komma iväg och göra något. Mamma och pappa ska vara jätte snäll och ta Theo <3 Tur det inte håller på så länge, 8-12 eller något sånt. Jag som tycker det känns hemskt att lämna han 1½ timme fast jag vet att det går super bra.


-


Idag ska vi på BVC och vga och mäta Theo, nyfiken om det hänt något, tror han har gått upp ca 300-400 g sen sist och längd har jag absolut ingen aning om.


Sen i eftermiddag så ska jag på körskolan och prova göra något test, så Thimmy ska vara jätte snäll och ta en promenad med theo eller något.


Känner mej väldigt hemsk som lämnar iväg han 1-1½ timme någon gång ibland, får dåligt samvete. Men samtidigt så behöver jag verkligen det där körkortet och jag vill verkligen iväg på angeltävlingen, inte anglat en gång i vinter.


 



 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards