MammaTillTheo

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Linda Bäckman - 20 mars 2012 22:01

Nu ska jag mysa ner mej i soffan och kolla på Big brother =)


 


Tittar ni på det? Vilka är era favoriter? Marcel, Camilla och Jimmy är mina favoriter. 


 

Av Linda Bäckman - 20 mars 2012 17:11

Tänkte börja med veckans fokus, då din header ovh bloggadress visas.


 


Vill ni vara med så skriv en kommentar att ni är med. Väljer ut en varje måndag =)



 

Av Linda Bäckman - 20 mars 2012 17:03

Nu har jag fått i Theo liet mat och han ligger nu i soffan och leker lite med en leksak.





Jag tänkte försöka ta itu med mitt diskberg och koppla in mitt ljud för nu saknar jag verkligen musik, speciellt när man hör musik från grannen =)


   

Av Linda Bäckman - 20 mars 2012 16:38

Haft en trevlig dag hos Malin. Blivit bjuden på både tårta och lunch =)











Theo hade super svårt att slappna av där, sov ingenting och ville knappt äta, så slutade med att jag fick gå en sväng och vänta på bussen i 1 timme ungefär. Han somnade nästan på en gång, men sen var han vaken en stor del på bussresan hem till Ljusdal.



Tack alla för en trevlig dag! =)


 

       

Av Linda Bäckman - 20 mars 2012 12:02

Dagen kunde inte börja bättre, gick till finess i morse där Carola väntade på mej och Theo. Jag vart bjuden på fika och det vart massa prat. Sen gick vi en liten sväng på köpingen så Theo fick sova, han började bli trött hjärtat mitt.Saknar verkligen er tjejer som jag jobbade med<3Nu sitter jag på bussen på väg till delsbo, Theo sover i vagnen. Snart är vi framme och då ska vi fira Malin som fyller år:-D

Av Linda Bäckman - 20 mars 2012 08:03




         

Av Linda Bäckman - 20 mars 2012 07:51

Uppe med tuppen och nu är man nyduschad. Ska få i mej 2 hårdbrödsmackor och lite te, måste börja f i mej på morgonen igen. Dumma dumma jag oc gå upp. 


Ska snart ta och packa skötväskan, sminka mej och göra oss i ordning för jag och Theo ska gå och fika med Carola <3 och sen ska vi ta bussen till Delsbo till Malin som fyller 23 år idag. Stort grattis till dej! 


Sen skulle jag behöva tvätta, men får se om tvättstugan är ledig ikväll, annars får man se vad som händer. Ska försöka läsa lite i körboken om möjligheten finns =)



 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards