MammaTillTheo

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Linda Bäckman - 23 mars 2012 18:32

Äntligen är ljudet kopplat, var på tiden kändes det som. Jag flyttade in här den 26 september och först idag fixades det =P Men hade ju Thimmys dataljud förut men nu har jag ju inget, så har inte kunna lyssna på musik, skit drygt. 


Även varit duktig och tvättat och tagit reda på det mesta av tvätten och donat på lite =)


Tog en promenad till Dollar och Ica och mötte upp mamma och köpte blöjor och våtservetter.


Nu sitter jag och väntar på att hon ska dyka upp så ska vi bege oss till Hennan. 



Skriver mer efter helgen, troligtvis skriver jag inte något i helgen eftersom jag bara har telefon.



 

Av Linda Bäckman - 23 mars 2012 15:07




Hitta en bild från jag var gravid och man saknar magen och sparkarna. Men det är så underbart att mitt älskade barn är född så jag får mysa hela dagarna och se han utvecklas. 

Det är en sån obeskrivlig kärlek, är man inte själv förälder kan man nog inte förstå hur extremt starkt det är <3


Theo Tobias Bäckman mitt liv, mitt allt<3


 


Av Linda Bäckman - 23 mars 2012 08:12

Sitter och väntar in minuterna, ska strax ut till tvättstugan igen. Sista maskinen är strax klar och 3 är redan på torkning. Känns riktigt skönt. 

Ska strax ta och diska det lilla som finns och röjja upp lite i tvrummet sen blir det till att packa väskorna inför helgen. 



Theo somnade igen efter massa morgonmys <3



   

Av Linda Bäckman - 23 mars 2012 06:18

Varit vaken sen ungefär 3 timmar tillbaka, trött men nu finns inte tid att sova. Theo vaknade vi 4 och var hungrig och jag var redan vaken då, sen kunde jag inte somna om igen och klockan 6 hade jag tvättstugan. Ska ut om ½ timme igen så ingen ide att lägga sej och försöka sova, blir nog bara värre då.


Se om lillebror vaknar snart eller om man ska väcka han. Han skulle upp mellan 6 och halv 7. Han ringde igår och fråga om han fick sova här och det är ju mer än självklart, min dörr är alltid öppen.

Så vi kikade lite på tv, fick besök av Thimmy åxå och tro om Theo var glad =)



 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards