MammaTillTheo

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Linda Bäckman - 14 mars 2012 14:40

Skulle behöva rycka upp mej men jag sjunker neråt igen. Fan fan fan!!! Jag som tog mej upp så bra, varför kan kan jag inte stanna kvar?


Jag är så otroligt lycklig att jag har min son, du gör mitt liv till ett sånt sjukt mycket bättre liv. Det räcker att titta på dej så mår man så sjukt mycket bättre och resten spelar inte så stor roll. Vad skulle jag göra utan dej mitt älskade barn? Älskar dej så obeskrivligt mycket Theo Tobias Bäckman <3



 

Av Linda Bäckman - 14 mars 2012 13:10

Vad är en vän?



 

Av Linda Bäckman - 14 mars 2012 11:51

Vaknade med ett strlande humör men senare vart det sämre och jag stretar emot och försöker tänka positivt.

Känner mej så lätt irriterad idag =(



 


Av Linda Bäckman - 14 mars 2012 10:56

Vart inge babycafe idag, hade tänkt gå men det vart lite sent så skippa de. Theo var hungrig, trött och gnällig, svårt att koncentrera sej så klädde på han och ställde ut vagnen, han hann intees komma utanför dörren innan han somnade.

Så om ett tag lär han väl vakna och vilja ha mat, lär nog gå lite lättare då =)


Jag börjar bli sjukt trött igen, vart inte många timmars sömn i natt heller.



 

Av Linda Bäckman - 14 mars 2012 07:57

Jag har nu gått ner 2,3 kg sen i söndags och det betyder att jag gått ner 17,7 kg sen dagen innan förlossningen och att jag väger 10,8 kg mindre än innan jag vart gravid.


Tror ni att jag är glad eller? =D 


Nu jävlar ska jag ta tag i promenaderna, blivit jätte lite senaste tiden men nu har jag ju gått några dagar och det ger resultat, så nu är jag verkligen super peppad att fortsätta.


Försöker även låta bli att köpa massa onyttigheter som cola, det är lite svårt med tanke på att jag blir cola beroende i perioder och dricker cola varje dag, och inte lite heller.

Jag hatar cola för att det är så jävla gott =P



 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards