MammaTillTheo

Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

Paus

Av Linda Bäckman - 22 mars 2012 11:42

Jag är verkligen hopplös när det gäller att plugga. Vart finns koncentrationen? Jag gör allt utom att läsa i boken, hopplös verkligen!


Fast fick lite läst iallafall och kan nu några av sakerna som jag inte kunde på testet sist, så det är ju positivt.


Tar mej en liten paus nu iallafall och gör mej lite lunch och diskar upp lite. Jag ska föröska bli duktig och diska allt direkt efter jag använt det. 


Theo har smågnällt till 2 gånger, men somnat om på sekunden så han lär nog till och ska vakna alldeles snart. Börjar väl bli hungrig han åxå. Han äter ca var 3 timme nu. Förr åt han ungefär var 4-5 timme. 


Gick och pratade med dom på BVC igår om det och undrade om jag skulle ge han något mer eftersom jag helammar men jag skulle fortsätta så här. 

Jag ska börja ge han lite av det jag äter på fingret och sen om 2 veckor ungefär ska jag börja med smakportioner någon liten tsk och sen när han var 6 månader ska jag börja ge han gröt på kvällen så sover han troligtvis bättre =)


Känns skönt att hon sa så för jag vill ju verkligen fortsätta amma =)



   

 
 
Sojkas Framtid

Sojkas Framtid

22 mars 2012 12:43

Jag tror nog att det tar tid innan man själv också får jäklar anamma. Det svåra är ju att ta första steget och boka med en instrutör. När man väl gjort det ska man tvinga sig till gymmet minst 2 ggr i veckan oavsett hur man mår. Känner man sig lite kass kan man ju gå lugnt på ett gåband iaf så har man gjort något. Bara man får in rutinen. Till slut blir man beroende fast man inte tror det i början. :)

kram och lycka till! :)

http://www.sojkasframtid.se

Linda Bäckman

22 mars 2012 12:54

Hade jag haft möjlighet att gå på gym hade det vare lättare, då blir det av. Men hemma, då går det inte för mej. Hittar för mycket annat att göra och skippar träning, hopplöst.
Jag är ju ensamstående så kan ju inte gå på gym längre, kan ju inte direkt ta med Theo =P

Kram och tack =)

 
Annika

Annika

22 mars 2012 14:19

Fin blogg :)

http://blogofphoto.blogg.se

Linda Bäckman

22 mars 2012 18:05

Tack! =D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Bäckman - 1 februari 2013 13:43

test test test

Av Linda Bäckman - 8 november 2012 10:59

8766609489

Av Linda Bäckman - 15 oktober 2012 09:01

          Klicka på bilderna för att komma till den auktion du vill =) ...

Av Linda Bäckman - 18 september 2012 21:23

Klicka på bilderna för att komma till auktionerna     Fick lite skor som en tjej vela bli av med men när jag kom hem så såg jag att dessa var inte min smak ...

Av Linda Bäckman - 18 september 2012 20:15


Tänkte prova att blogga på nattstad, får se mjag trivs där annars kommer jag tillbaka hit igen =)   Men följa mej gärna där och lägg till mej på Blogkeen =)                 http://www.nattstad.se/intesomallatror ...

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards