MammaTillTheo

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Linda Bäckman - 19 mars 2012 19:42

Idag blir mitt lilla hjärta hela 5 månader, snart ett halvår. Förstår inte vart tiden tar vägen, det går så otroligt fort.


 


Älskar dej så obeskrivligt mycket, du är mitt allt <3



 

Av Linda Bäckman - 19 mars 2012 18:25

Ja då vart det körskolan idag, gick väl så där, fick 57 och 60 rätt.


När jag var klar och kom hem så står mamma och lagar mat. Snacka om lyx, både barnvakt och buder på mat =) Kan säga att jag vart riktigt glad1


-


Nu sitter jag framför tvn och Theo somnade till en sväng.



 

Av Linda Bäckman - 19 mars 2012 12:54

Theo ligger och sover så jag passar på att käka lite lunch, fick bli ett paket nudlar då jag verkligen inte har någon ork eller lust att laga mat.  Sjukt sugen på fisk och potatis men vill bara inte göra.


Om ½ timme, timme slutar mamma och ska vara med Theo en liten stund så ska jag på körskolan en sväng och göra 1, 2 teoritest. 

Så det börjar väl bli dags att sätta lite fart, har inte ens klätt på mej riktigt än, sprunge runt i ett linne hela dagen.

Vet inte riktigt vad det är med mej men är inte hela på humör för något.


-


Nu har Theo vaknat, hör han ligger och pratar med sej själv eller hunde =) Mammas lilla gohjärta <3


 

Av Linda Bäckman - 19 mars 2012 12:19

På fredagen eftermidda/kväll åkte vi åkte köpte mört, sen bar det av till Hennan. Kom precis hem tills Theo voice börjde. Satte mej och ammade Theo medans mamma och pappa gjorde i ordning natchos, gött som fan kan jag lova =)


Gick och la mej vi 22 tiden för jag var sjukt trött och jag och Emil skulle ju upp tidigt på lördagen.


-


05,30 skulle klockan ringa men då låg jag redan och ammade Theo. Upp och gjorde sej i orning, gjorde macka och packade väskan, sen bar det ut på isen. 


Klockan 8 började tävlingen så man lära ju vara där tidigare och borra hål och sättaut donen. Så när skottet gick var det bara synda sej på med mört =P


 


Vid halv 9 ungefär fick vi en fällning och en aborre på 400 g nånting. Fick 4 fällningar till men det var inget där då.


Vi fick pris iallafall =) En kålbulle stekpanna och en kylväska med saker till grillning i.








     

 


Sen bar det av hemåt, åkte och hämta Theo i Nybo för han började bli hungrig när mamma var ute och gick med han. Sen vart det mys i soffan resten av dagen och kvällen. 


-



På söndagen var jag bara sjukt trött, orkeslös och visste inte vad jag skulle göra. Gick fram och tillbaka och varpå dryghumör eller nå.

Sen bar det av hemåt för mej och Theo och det enda jag gjorde var satt framför tvn ner myst i soffan med min katt och min älskade son <3




   


 


Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards