MammaTillTheo

Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

Helgen

Av Linda Bäckman - 19 mars 2012 12:19

På fredagen eftermidda/kväll åkte vi åkte köpte mört, sen bar det av till Hennan. Kom precis hem tills Theo voice börjde. Satte mej och ammade Theo medans mamma och pappa gjorde i ordning natchos, gött som fan kan jag lova =)


Gick och la mej vi 22 tiden för jag var sjukt trött och jag och Emil skulle ju upp tidigt på lördagen.


-


05,30 skulle klockan ringa men då låg jag redan och ammade Theo. Upp och gjorde sej i orning, gjorde macka och packade väskan, sen bar det ut på isen. 


Klockan 8 började tävlingen så man lära ju vara där tidigare och borra hål och sättaut donen. Så när skottet gick var det bara synda sej på med mört =P


 


Vid halv 9 ungefär fick vi en fällning och en aborre på 400 g nånting. Fick 4 fällningar till men det var inget där då.


Vi fick pris iallafall =) En kålbulle stekpanna och en kylväska med saker till grillning i.








     

 


Sen bar det av hemåt, åkte och hämta Theo i Nybo för han började bli hungrig när mamma var ute och gick med han. Sen vart det mys i soffan resten av dagen och kvällen. 


-



På söndagen var jag bara sjukt trött, orkeslös och visste inte vad jag skulle göra. Gick fram och tillbaka och varpå dryghumör eller nå.

Sen bar det av hemåt för mej och Theo och det enda jag gjorde var satt framför tvn ner myst i soffan med min katt och min älskade son <3




   


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Bäckman - 1 februari 2013 13:43

test test test

Av Linda Bäckman - 8 november 2012 10:59

8766609489

Av Linda Bäckman - 15 oktober 2012 09:01

          Klicka på bilderna för att komma till den auktion du vill =) ...

Av Linda Bäckman - 18 september 2012 21:23

Klicka på bilderna för att komma till auktionerna     Fick lite skor som en tjej vela bli av med men när jag kom hem så såg jag att dessa var inte min smak ...

Av Linda Bäckman - 18 september 2012 20:15


Tänkte prova att blogga på nattstad, får se mjag trivs där annars kommer jag tillbaka hit igen =)   Men följa mej gärna där och lägg till mej på Blogkeen =)                 http://www.nattstad.se/intesomallatror ...

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards