MammaTillTheo

Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

Dag 20-30

Av Linda Bäckman - 12 mars 2012 22:00

Dag 20 - Bästa filmen.

Det är många så jätte svårt att välja men tycker om Titanic, Step up, The notebook, A walk to remember, A cinderella story, Kärlek på hal is, The ferfect man, Raise your voice.
Dag 21 – Här bor jag.

Kommer bilder när jag har helt städat
Dag 22 – 5 saker jag blir irriterad över/tycker är konstigt.

1. Att det ska vara så olika för svenska och utlänningar som kommer till vårat land, att utlänningarna får mer än svenskarna.

2. Att telefonförsäljare har svårt att acceptera att man inte vill.

3. Skitsnack

4. Att jag vaknar så mycket på nätterna utan anledning och har svårt att somna om

5. Hur vissa människor tänker och gör
Dag 23 - Så här kommer jag vara som gammal.

Igen aning, något som märks,
Dag 24 - Vad ska mina barn heta.

Mitt barn heter Theo. Får jag fler så finns det några namn på lager men inget jag vill nämna.
Dag 25 - Mitt favorit ställe.

Örnåsen
Dag 26 - Någon jag vill träffa just nu.

Caroline Roos <3 Inte träffat henne sen jag bodde i Järpen
Dag 27 – 5 saker jag ska ha gjort innan jag dör.

1. Skaffat hus

2. Skaffat hund

3. Tage körkort

4. Hittat på mängder med saker med Theo <3

5. Byggt upp min självkänsla och mitt självförtroende
Dag 28 - Min profilbild på Facebook.

 
Dag 29 - 5 sanningar om mig.

1. Jag hatar mjölk

2. Jag hatar ravioli

3. Jag vill inte ha Theo pappa med i bilden, men låter han vara med ändå för Theos skull

4. Jag väger 22½ kg mer än vad jag vill/borde väga

5. Jag verkligen älskar mitt liv <3
Dag 30 - Bästa tidsfördrivet.

Mysa med Theo

Sitta vid datan

Kolla på film/tv/serie

Spela data/tv/sällskapsspel



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Bäckman - 1 februari 2013 13:43

test test test

Av Linda Bäckman - 8 november 2012 10:59

8766609489

Av Linda Bäckman - 15 oktober 2012 09:01

          Klicka på bilderna för att komma till den auktion du vill =) ...

Av Linda Bäckman - 18 september 2012 21:23

Klicka på bilderna för att komma till auktionerna     Fick lite skor som en tjej vela bli av med men när jag kom hem så såg jag att dessa var inte min smak ...

Av Linda Bäckman - 18 september 2012 20:15


Tänkte prova att blogga på nattstad, får se mjag trivs där annars kommer jag tillbaka hit igen =)   Men följa mej gärna där och lägg till mej på Blogkeen =)                 http://www.nattstad.se/intesomallatror ...

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards