MammaTillTheo

Direktlänk till inlägg 4 mars 2012

Jag önskar att jag hade låtit bli

Av Linda Bäckman - 4 mars 2012 15:14

Visste innerst inne att det skulle bli så här men man hoppas och hoppas på att det kan bli annorlunda men det är det sista man ska tänka.


Du är inte redo och jag vet det, varför inte bara släppa taget HELT då Linda??? Det kn man ju fråga sej. En önskan och ett hopp sitter i min skalle hela tiden att kanske kommer han på att han saknar oss och vill leva familjeliv istället för ett liv där man kan festa 1-2 gånger varje helg, slippa tänka på ekonomin på samma sätt och slipper ta ansvar på samma sätt.


Men inse Linda, det funkar inte så!!! Är man inte redo så är man inte...


Sen det dummaste man kan göra är ju att plåga sej själv med att fortsätta vara med personen fast det tagit slut, precis som om man vore tillsammans, sova, äta och allt tillsammans.

Det är inte bra när man älskar personen så inne helvete men den andra personen har helt andra känslor. 


Men hur lätt är det då? När personen blir så jävulskt mycket underbarare efteråt, när han blir sej själv? När han blir precis som han var när jag träffade han och lära känna han, i början av vårat förhållande.


Man vet att det inte är något igen utan bara "kompis med fördelar" men ändå hoppas och önskar man, jag ville väl inte riktigt inse trots att jag vet så väl att det aldrig kommer bli vi igen, att det är det här jag får nöja mej med eller bara vänner. Vänner hade varit bättre, skulle aldrig valt vänner med fördelar. 

Det gick bra i början, när vi gjort slut, det sjuka var att det kändes inte som någon skillnad, jo vi sov inte med varandra annars var det precis likadant. Mens sen när du började kommahit och sova här nästan varje dag i ca 1 månads tid och var dej själv igen, så jävla go och underbar, då vart det värre. 


Man är liksom inte helt beredd på att totalbryta upp för evigt då när man ligger och myser på morgonen innan du ska iväg på praktik och jag iväg till Sundsvall, när du några timmar senare så är med en annan tjej. 


Jg vet att det inte är vi och jag visste att du kommer börja träffa andra tjejer men jag var väl inte beredd på att du några timmar var med någon annan och jag kommer aldirg igen få känna din värme mot mej och aldrig bli omhållen igen av dej.


Man ska inte vara med någon som har andra känslor än vad du själv har. Då är det bättre att bryta och bara vara vänner.



 

 
 
Malin mamma till Savannah

Malin mamma till Savannah

5 mars 2012 22:33

Finns om du vill prata<3

http://Elinorsdotter.blogg.se

Linda Bäckman

6 mars 2012 00:59

Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Bäckman - 1 februari 2013 13:43

test test test

Av Linda Bäckman - 8 november 2012 10:59

8766609489

Av Linda Bäckman - 15 oktober 2012 09:01

          Klicka på bilderna för att komma till den auktion du vill =) ...

Av Linda Bäckman - 18 september 2012 21:23

Klicka på bilderna för att komma till auktionerna     Fick lite skor som en tjej vela bli av med men när jag kom hem så såg jag att dessa var inte min smak ...

Av Linda Bäckman - 18 september 2012 20:15


Tänkte prova att blogga på nattstad, får se mjag trivs där annars kommer jag tillbaka hit igen =)   Men följa mej gärna där och lägg till mej på Blogkeen =)                 http://www.nattstad.se/intesomallatror ...

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards