MammaTillTheo

Alla inlägg under december 2011

Av Linda Bäckman - 2 december 2011 06:25

Hade varken tid eller ork riktigt att skriva igår. Hoppade upp och passade på att städa medans Theo fortfarande sov. Sen vart det massa soffa mys resten av dagen.

Mamma/mormor kom även på besök så vart lite fika och onyttigheter, skäms på mej hur jag varit dom 2 senaste veckorna. Helst sjukt, hungrig och sugen på något dygnet runt. Kan precis ha ätit så vill jag ha nå mer. Gått upp 1 kg den här veckan än så länge men på måndag blir det nya tag eller redan nu.





Theo med sin mormor =)




Theo leker i babygymmet. Mammas sötnos <3

Han blir jätte glad och flinar upp sej som en tok och pratar om man viftar på sakerna så det låter.  

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards