MammaTillTheo

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Linda Bäckman - 15 december 2011 21:46

Igår vart det inte riktigt som vi tänkt oss. Jag och Malin hade planerat att vi skulle gå på babycafe. Hon hoppade av och gick till mej först för att se hur jag bor, så vi fikade lite och så ville både Theo och Savannah ha mat så det tog ett tag innan vi kunde gå men vi tänkte att vi hinner ju vara där 1 timme i alla fall. 

Vi kom dit, klädde av oss och våra barn och skulle precis gå upp så frågar en tjej om vi skulle på babycafe, ja säger vi och då berättar hon att dom stängt för nåra minuter sen, tydligen skulle dom stänga en timme tidigare just den dagen för dom skulle på julbord.

Så det vara bara till att klä på barnen igen och gå.


Men då gick vi på Märtas och käkade lunch, gött som tusan sen gick jag med Malin till hennes mamma och sen fortsatte promenera för att fördriva tiden, hade ju 2 timmar kvar tills jag skulle på möte. 


Savanna och Malin på Märtas

 


Theo var så otroligt lugn under tiden vi käkade, var vaken nästan hela tiden och bara låg och kollade och flinade.

 


Till slut gick jag och satte mej utanför bibblan, hade ju varit dyngsur i fötterna i flera timmar så kändes skönt att komma in i värmen. Theo vart hungrig så matade han lite innan vi skulle in. Han var mer hungrig där inne så det gick väldigt snabbt, tror vi inte ens var där inne i 5 minuter.

Sen mötte vi upp Thimmy på coop så vart det lite handling och sen hem och en kväll framför tvn.


 


 


Sen när vi skulle lägga oss började Theo få magknip men det gick rätt bra för han att somna ändå men när han vaknade i morse igen så började det igen och har hållt på hela dagen och kvällen, stackarn!


Värmde på värmekudden lite grann och la han på den så verkade det mildas lite och han lyckades sova en tund.

 


Skulle byta blöja på han men så tänkte jag passa på att kissa innan så la han på magen på skötbordet och det verkade vara skönt, för jag hann inte ens kissa klart innan han somnat där=P

 


Stackars lillhjärtat mitt!

     

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards