MammaTillTheo

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Linda Bäckman - 7 december 2011 20:25

Åhh sur jag blir! Den enda BHn som jag faktiskt kan ha hyfsat gick bågen av på så nu ska jag lära använda en BH som är minst 2 storlekar för liten för jag har knappast råd att lägga ut 750 kr på en BH. 


Inte min dag idag. Önskar allt vore annorlunda, att allt var som förut

Av Linda Bäckman - 7 december 2011 17:57

Känner ingen lust eller ork egentligen för att blogga idag, är inte riktigt på humör.


Dagen började med babycafé för mej och Theo sen gick vi och hälsade på mormor på jobbet och alla barn fick träffa Theo igen. 

Sen var det dags för promenad hem igen och ögonen smed och magen kurra. 

In på coop och handlade till frukost/lunch/middan sen fortsatte promenaden hem.


Laga mat, kollade på 1 eller 2 avsnitt av Grey´s, minns inte ens fast det var nyss. Och nu har Theo somnat så tänkte passa på att ta mej en dusch, fryser som ett as.



Du ska veta att jag älskar dej, hur det än slutar <3

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards