MammaTillTheo

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Linda Bäckman - 21 december 2011 10:51

Ögonen svider, jag är verkligen super trött. Disken måste göras, orkade inte ställa mej med den i natt.

Katten sover, sonen sover, jag är lite smått avundsjuk.

Snart kommer Emma och sandra och hälsar på, sen ska julklappar inhandlas, sen märks det om jag hinner åka med till Hennan idag eller om jag får åka imorgon i stället. 


Skulle behöva packa så jag har de gjort, ska ju vara borta i några dagar så det är bäst man packar övedrivet.


Julklapparna ska slås in och packas ner.


Djup suck, jag är för trött för att göra något, får fan inte bli sjuk, funderar på om jag är på väg att bli de.

Av Linda Bäckman - 21 december 2011 07:22

Lite seg här på morgonen, fattade inte att klockan ringde i morse, hörde den men reagerade inte på den. 

Thimmy var snäll och lev upp lite tidigare och hämtade in den så fick jag ligga kvar, försöka sova men lyckades inte riktigt tror jag. 


Theo är trött och hungrig men somnade varje gång jag skulle försöka mata han, fick i sej lite grann men han lär väl vakna till strax igen. Läre suga ur näsan på han å, hörs han är täpt och snorig. 

Av Linda Bäckman - 21 december 2011 00:37

Hahaha min katt har fått nå jäkla ryck och springer runt fram och tillbaka i hela lägenheten ch låter som fan. Är lite som om hon dagar en osynlig kat eller nått liknande.

Av Linda Bäckman - 21 december 2011 00:24

Jaha då blir man uppe i natt då, i alla fall ett tag sen får man kliva upp tidigt. 

Kände att jag behövde tvätta innan jag drar till Hennan över jul så fanns det en tid i natt, hela dagen är bokad imorgon.


Men kan väl passa på att spela lite för att fördröja tiden då eller något, kanske kika på Grey´s anatomy =)


Man vill ju gärna inte hålla på skrammla och dona så man äcker Thimmy, Theo och grannarna heller så.

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards