MammaTillTheo

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Linda Bäckman - 12 december 2011 22:39

Ja nu sover pojkarna mina och jag passar på att blogga lite =)


Kom och tänka på en låt för några timmar sen men kunde inte komma på vad den hette eller hur den gick, skapligt jobbigt när det vägrar fösvinna från huvudet.

Men nu hittade jag låten som fasnat, skön gammal låt =D



Mammas älskling <3


Fick världens chock igår när jag tänkte lägga mej och insåg att klockan var 02,20. Theo vaknade och var smått gnällig medans jag stängde av datorn så matade han, spelade lite wordfued eftersom jag fortfarande inte var trött och sen lyckades jag till slut somna.

Men imorse önskade man att man lagt sej tidigare för snacka om att man var trött, mn tur jag har en son som sover så otroligt bra.

Jag vaknade klockan 11 och Theo 10 över och ville ha mat sen var det bara sätta fart och göra oss i ordning eftersom vi skulle vara på BVC klockan 1.


Där fick vi träffa barnläkaren och allt såg så fint ut fast han kanske skelar lite grann men det var svårt att se än.

Theo hade gått upp till 6385g och va 59 cm.




Han växer ju så otroligt =D


Sen när vi kom hem så gjorde jag hemmagjord potatismos, fast den vart inte lika bra som förra gången, men funkade i alla fall. Vi hade ungstektfalukorv kvar i kylen så det fick bli lunch/middag.

Kikade på Harry Potter 2 och då ringde mamma och frågade om vi skulle ut och gå så klädde på mej och Theo och gud va skönt det var ute. Vi gick till coop och vände så då har ma fått sej en promenad idag, känns bra =)


Tog mej en snabb dusch sen började det okända på tvn och det vill jag ju inte missa =) Smaskade i oss lite cheesecake som Thimmys pappa gjort och nu sitter jag här och spelar samtidigt lite wordfued men strax blir det sängen för min del, får inte sitta uppe ikväll/natt igen.  

Av Linda Bäckman - 12 december 2011 17:43

Inte riktigt haft någon tid att blogga idag men troligtvis så kommer det ett inlägg ikväll =)

Av Linda Bäckman - 12 december 2011 02:02


Jag hittade nyss en super bra tävling som jag tänkte dela med mej av =D


Var med ni också och tävla om en riktigt najs goodiebag.

Massa bra prylar för dom som har/ska få barn eller om man har någon man vill ge bort till.



För att var med och tävla gå in på 

http://www.sojkasframtid.com/2011/11/tavling-vinn-harlig-goodiebag.html



 

 

Av Linda Bäckman - 12 december 2011 01:46

Ni är fortfarande väldigt dåliga på att kommentera tycker jag =P

Av Linda Bäckman - 12 december 2011 01:06

Oj jävlar! Inte trodde jag klockan var så mycket, fick världens chock när jag såg att den var 01,06. 

Varit sjukt trött idag och sen piggna jag till och klockan flög visst iväg. Thimmy och Theo har sovit sen 2 timmar tillbaka medans jag bara suttit och nördat =P


Mammas gladfis när vi var och shoppa förra helgen =)  


Kanske dags för mej att sova med, fast känner mej inte tillräckligt trött för de. Kanske spela lite Wordfued först. 

Jag har precis börjat med de=) Tycker att ni kan lägga till mej, sneckelebumps heter jag där.




Bilden (namnet) gjord av Louise Åhs =) Stort tack!

http://louiseahs.bloggplatsen.se/


Av Linda Bäckman - 12 december 2011 00:15

Imorgon är det måndag och tvättstugan och BVC står på schemat =)

Äntligen ska vi få väga och mäta han igen, är så nyfiken. Tycker han känns tyngre och tyngre för varje dag och det blir jobbigare och jobbigare att bära han i bilbarnstolen =P


 


Förra gången vi vägde och mätte han så var han 57,5 cm lång och vägde 5850 g, kan någon gissa vad han väger imorgon, 2 veckor efter förra gången?




 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards