MammaTillTheo

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Linda Bäckman - 13 december 2011 15:13

Tro om en tjej är ÖVERLYCKLIG nu!!!!!

Fick brev från försärkringskassan nu och jag ska få bostadsbidrag som jag gissat på, men trodde inte att jag skulle få från oktober eftersom jag nyss ansökte om det men den 16 betalas 3400 kronor ut och jädrar vad lämpligt dom pengar kommer sitta med tanke på att jag har räkningar för ca 7000 den här månaden och visste inte hur jag skulle klara mej och redan lånat 2000 kronar av min lillebror för att vara säker på att kunna köpa blöjor jag mat. 


En stor lättnad, men läre ringa till dom och säga att jag skrivit fel. Tänkte fel och skrev att jag kommer tjäna mycke mer än vad jag kommer göra nästa år.


 

Av Linda Bäckman - 13 december 2011 13:03

Hann aldrig börja på för när jag avslutade förra inlägget så vaknade lill hjärtat mitt och ville ha mat, spydde ner mej lite grann och bajset läckte ut på mitt linne så det har blivit några klädbyten redan idag =P

Men nu somna han nyss igen så kan ju hoppas man hinner med lite nu =)



Mamma älskar dej så obeskrivligt mycket <3  


Av Linda Bäckman - 13 december 2011 10:41

Att jag aldrig lär mej att klockan flyger iväg om man sitter vid datorn. Vart sent igår ändå igen oc lika trött ännu än morgon. 


Theo vaknade vid 4-5 och var jätte pigg, men Thimmy hade klivit upp eftersom han ändå skulle upp om inte så länge så han tog Theo så fick jag sova lite till.


Men nu liggerTheo och sover i alla fall och jag tänkte passa på att röjja upp lite här om jag hinner innan han vaknar.

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards