MammaTillTheo

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Linda Bäckman - 16 december 2011 23:28

Sitter och kollar på Grey´s anatomy och mumsat i mej en bit paj medans Theo och Thimmy sover.


Idag har jag tvättat, varit till Järvsö fram och tillbaka, haft mamma och pappa på besök, lagat super god paj (kan lägga in receptet om någon vill prova).

Sen efter maten så vartjag tok trött så somnade och låg ända till 10 över 9, då ville Theo ha mat och blev gladare och gladare. Magen hans har ju krånglat sen igår, stackarn! Men nu har han lyckats fått ur sej lite grann flera gånger så lite miladre verkar det vara, men så kände vi att han var varm, då har lille fått feber åxå. 





   

Av Linda Bäckman - 16 december 2011 10:31

Plockar och donar på smått, trött är jag men Theo är vaken, jag har tvättid och snart kommer pappa/morfar och hälsar på =)


Verkar som det lugnat sej lite i magen på Theo men han har inte bajsat riktig varken igår eller än så länge idag, bara smått. Stackarn, han som brukar bajsa flera gånger om dagen annars.

Någon som har något tips på vad jag kan göra? Han tar magdroppar, semper.


Av Linda Bäckman - 16 december 2011 08:28

Sitter och mumsar i mej lite frukost medans Theo sover.

Thimmy ringde klockan 7 och frågade om jag kom ihåg tvätten och det var en jävla tur för jag hade somnat om utan att ställa någon klocka.


Så det va bara kliva upp klä på mej och Theo, ut med han i vagnen till tvättstugan, hänga upp 2 maskiner tvätt, in igen, byta blöja och han sov hela tiden. La han igen men då små gnällde han lite så han fick sitta med mamma och då somna han på en gång så nu la ja jag han precis och kan passa på att käka och fortsätta med städningen.





Undra vad man ska hitta på ikväll då? Åka till Hennan eller vara kvar i Ljusdal? Någon som har något förslag?


   

Av Linda Bäckman - 16 december 2011 00:04

Fick en liten städ kick förut ikväll. Tänkte lägga mej egentligen och borde gjort det men bäst att passa på att försöka få någon ordning medans man kan. 


Städade hela hyllan, badrumsskåpet och rensade ur, tar reda på tvätten och hänger upp en ikea kassa med kläder som legat bara.


Börjar bli jävligt trött men skulle ha böhvt gjort klart, hämtade precis in en säck med galjar så bäst att sätta lite fart. Blir ju som inte gjort av sej själv och idag hann jag int göra en endaste grejj eftersom Theo har haft det jobbigtmed magen. Skulle vara med mamma nästan hela tiden. Älskade lilla hjärta <3

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards