MammaTillTheo

Alla inlägg under november 2011

Av Linda Bäckman - 16 november 2011 01:50

Måste säga att ni är hyper extremt dålig på att kommentera =P

Av Linda Bäckman - 16 november 2011 01:24

Om cirka 10 minuter är det dags att gå till tvättstugan och se om det är tort i torktummlarn eller inte. Funderar även på skippa resten, har ju hängt upp det i lägenheten så det kan väl lika gärna få torka där.

Tar lite längre tid men jag får lägga mej och sova i så fall =)


Av Linda Bäckman - 15 november 2011 23:50

Sitter och försöker få ner nå bränningsprogram som vill funka på min dator så jag kan tömma den på lite filmer. 


Jag tok längtar ett att kunna kolla på Grey´s anatomy igen =) Vill ju inte sitta och kolla på de på datan längre nu när jag har Theo, måste ju använda hörlurar då och då har jag ju ingen koll på han.

Av Linda Bäckman - 15 november 2011 23:07

Snörvel snörvel....


Äntligen har Thimmy slutat spela så jag kan knäppa igång tvn så jag lyckas hålla mej vaken i natt. 7 timmar kvar tills jag får lägga mej såvida Theo inte vill vara vaken då.


Bäddat sängen till Thimmy åxå eftersom det tydligen inte finns några grejjer till det? Förrutom en hel garderob. 


Själv har jag bäddat på soffan åt mej med kuddar så man slipper känna fjädrarna som sticker upp och så har jag lånat Theos lilla täcke, bättre än inget alls. 


Får se om man kanske lyckas sova lite i mellan åt tvättstugsbesöken, kan ju alltid hoppas med tanke på att jag knappt sovit på 2-3 dygn och är sjuk och slö på det. Men det görs ju inte av sej själv så det är bara köra på =)

Av Linda Bäckman - 15 november 2011 20:18

Trött som ett as och inte piggelin, men saker måste göras. Inatt bli det att torka kläder, täcken, sängkläder och handukar i tvättstugan. 


Men hunnit med lite idag i alla fall. Tvättat 4 maskiner, diskat, rengjort micro och plockat lite smått.


Av Linda Bäckman - 15 november 2011 14:58

Fan! Skulle varit på banken idag igen men pallar inte gå in när både jag och Theo inte är piggelin.


Var ju in igår och prata med dom över lillebrors kort och internetbank. Men eftersom jag inte är Emil är det lite svårt, och det förstod väl jag å, men hoppades på att hon vi var till förut när vi fixade det där skulle vara där så kanske vi kunde lyckas ändå. 

Men det var hon inte så klart. Men dom fixade internetbanken åt han så den funkar nu men skulle komma idag för då var den där tjejen där så kunde jag prata med henne och känner hon igen mej och kommer ihåg så kunde vi nog få göra så.

Av Linda Bäckman - 15 november 2011 14:51










Lill hjärtat ligger i babygymmet medans mamma lagar mat


Sötnosen har somnat i soffan <3


Ute på promenad


Ligger ute och sover i vagnen på våran uteplats


Thimmy fula sej och satte på Theo en mössa


Mammas sötnos somnar som vanligt när han äter =P




Finns inte ord att beskriva hur mycket jag älskar dej Theo Tobias Bäckman <3

           


Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards