MammaTillTheo

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Linda Bäckman - 7 november 2011 13:18

Tog nyss ut vagnen på uteplatsen så Theo får sova ute ett tag. Han gäspade och var lite gnällig. 

Somnade gjorde han strax efter att han kommit ut, tycker om att sova ut i vagnen han =)




Mammas lilla sötnos, älskar dej så obeskrivligt mycket <3  

Av Linda Bäckman - 7 november 2011 11:31

Jag, jag själv gjorde om min blogg idag =P 

Har velat ha den på ett ungefär så här länge länge länge men inte trott att jag kan göra det, så satte jag mej en liten kort stund medans Theo sov så gick det ju på en gång, och lätt som bara den var det åxå =)


Visst det är ingen speciellt men ändå =) Det ser bra mycket bättre ut än vad det gjorde innan i alla fall =)

Av Linda Bäckman - 7 november 2011 10:11

I natt har det då inte blivit mycket sömn. 

Vi kollade på Beck som gick på tvn sen kröp vi ner och tänkte sova. Trodde att Theo sulle vakna snart och vilja ha mat så tänkte att jag håller mej vaken slipper jag bara somna och vakna på en gång. Men han var lite tröttis och jag låg vaken till ungefär halv 2 då han vaknar. 

Jag ger han mat och sen är lill hjärtat kalaspigg. Han skulle inte sova så det var bara ligga vaken det. Sen vid halv 4 lyckas han somna men är små gnällig i sömnen och då blir det ju inte att man kan sova riktigt bra, men lyckades nästan sova en timme innan han skulle ha mat igen och sen var inte magen nå rolig igen, stackarn har fortfarande magknip. 

Men tll slut gick det över å och han kunde koncentrera sej på att äta klart och lyckades somna igen. 

Tänkte jag skulle prova sova lite jag åxå mej kände att det gick inte, så får hoppas på att det går sen. Jag som skulle behöva tvätta idag och dona på med lite saker. 

Av Linda Bäckman - 7 november 2011 09:38

Här kommer lite bilder från helgen =D




Här har vi min systerdotter Jenna och Theos kusin =)




Här har vi min systerdotter Rebecca och Theos kusin =)




Här är Rebecca, storasyster Nadde, Theo och Jenna =)




Mamma/mormor somnade en stund och Theo låg och höll i näsan på mormor sin =)


    


Mitt lilla hjärta har lärt sej att fästa blicken =)

Mamma/mormor förde den där bläckfisken fram och tillbakan och han följde den hela vägen åt båda hållen fram och tillbaka. Sen låg han och stirrade på den och höll i benen på den. Lill sötisen min <3

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards