MammaTillTheo

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Linda Bäckman - 12 november 2011 13:20

Har packat skötväskan och bagen, matat Theo, gett han medecin eller vad man kallar det, blivit totalt nerspydd, duschat och nu sitter vi och väntar på att mamma och pappa kommer och hämtar oss så ska vi bege oss till Hennan =D


Men gissar på att jag får mata han när som helst igen om jag känner lille Theo rätt =P

Av Linda Bäckman - 12 november 2011 10:33

Älskar dej så obeskrivligt mycket, finns inte ord att beskriva hur lycklig jag är <3




Du är mitt barn <3  

Av Linda Bäckman - 12 november 2011 10:31

Sötnosen min liller i sitn baby sitter och pillar och slår till alla saker =D




   

Av Linda Bäckman - 12 november 2011 10:23

Mamma och jag gick en sväng igår och tänkte höra om vi fick göra studiebesök på olika förskolor här i Ämbarbo. Men vi gick bara på ett ställe, fastna för det på en gång så håller tummarna för att Theo får en plats där. 

Vi ska skicka in papprena redan nu så finns det ju större chans =)


 


Sen efter de så tog vi även en promenad in på köpingen och köpte farsdagspresent och tomtedräkt till lille Theo =D

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards