MammaTillTheo

Alla inlägg under november 2011

Av Linda Bäckman - 21 november 2011 12:25

På fredagen packade jag, Thimmy, Theo och Missi ihop oss och åkte till Hennan. 

Där vart det pinsamheter, kollade på ännu en till film från när vi barn eller 2 filmer men ena filmen var värst. Fy fan vilken unge jag var när jag var 9-10 år, skulle mima och sjunga heöa tiden på filmen, andra fick knappt synas, det var jag som skulle vara längst fram och jag var ju helt värdelös på de. 

Men alla fick sej några skratt i alla fall =P


Sen på lördagen kom Malin, Robert, Wilma och Edvin =)

Theo fick present av dom. Byxor, body, strumpor och overall. Jätte fina saker =)


Igår var det dags för hemfärd. Började på med kläderna, käpte kort på de mesta. Sen rensa jag ut lite barnkläder och hävde ut i förrådet.

Senare på kvällen vart det mys framför tvn till Mysteriet på greveholm =P


Av Linda Bäckman - 21 november 2011 11:38

Idag är det mycket som jag har tänkt att jag ska göra. Får se hur mycket som verkligen blir gjort sen =P


  • Ta reda på tvätten
  • Knäppa kort på resten av kläderna
  • Sätta ut korten på nätet och se om jag lycckas sälja något
  • Diska
  • Damma, damsuga och torka golvet i hela lägenheten
  • Kolla upp om garantin har gått ut än på telefon
  • Sätta in alla papper i pärmen
  • Sätta upp saker på hyllorna som kommit upp
  • Köpa 3 byxor av Emma till Theo 
Av Linda Bäckman - 21 november 2011 00:04

Tröttis ikväll så tar och bloggar imorgon i stället.



Nu blir det sängen =D

Av Linda Bäckman - 18 november 2011 07:01

Hade en mysig kväll igår, önskar sånna kvällar kom oftare, fast förhoppningsvis blir dom oftare i fortsättningen =)

Fast inte med all dess gotta att trycka i sej =P Gött var det men vi åt inte ens en fjärdedel så samvetet är inte allt för illa =P


Nu är vi uppe och tvättar och tar reda på tvätt så här på morgonkvisten medans Theo sover. Insett att det är smartast att göra så här för mej. Jag ska hoppa upp den här tiden när han ätit. Han somnar allid om och lika så jag brukar försöka göra det.

Men blir alltid tröttare av att göra så och tappar energin att göra något i lägenheten. Men den här tiden på morgonen går det as bra och sen kan jag lägga mej igen lite senare =D

Av Linda Bäckman - 18 november 2011 07:01

Hade en mysig kväll igår, önskar sånna kvällar kom oftare, fast förhoppningsvis blir dom oftare i fortsättningen =)

Fast inte med all dess gotta att trycka i sej =P Gött var det men vi åt inte ens en fjärdedel så samvetet är inte allt för illa =P


Nu är vi uppe och tvättar och tar reda på tvätt så här på morgonkvisten medans Theo sover. Insett att det är smartast att göra så här för mej. Jag ska hoppa upp den här tiden när han ätit. Han somnar allid om och lika så jag brukar försöka göra det.

Men blir alltid tröttare av att göra så och tappar energin att göra något i lägenheten. Men den här tiden på morgonen går det as bra och sen kan jag lägga mej igen lite senare =D

Av Linda Bäckman - 18 november 2011 07:01

Hade en mysig kväll igår, önskar sånna kvällar kom oftare, fast förhoppningsvis blir dom oftare i fortsättningen =)

Fast inte med all dess gotta att trycka i sej =P Gött var det men vi åt inte ens en fjärdedel så samvetet är inte allt för illa =P


Nu är vi uppe och tvättar och tar reda på tvätt så här på morgonkvisten medans Theo sover. Insett att det är smartast att göra så här för mej. Jag ska hoppa upp den här tiden när han ätit. Han somnar allid om och lika så jag brukar försöka göra det.

Men blir alltid tröttare av att göra så och tappar energin att göra något i lägenheten. Men den här tiden på morgonen går det as bra och sen kan jag lägga mej igen lite senare =D

Av Linda Bäckman - 17 november 2011 19:21

Kände för en myskväll med massa gotta så det blir skink och ost paj som älsklingen gjort, cheeseballs och sjudundrans massa godis.


Passar bra det när man ska titta på "Du är vad du äter" va? =P


Av Linda Bäckman - 16 november 2011 22:25

Theo sover, men "gnäller" i sömnen som alltid när han är på väg att snart ska vakna till och Thimmy har jag ingen aning alls vart han är, han var här ett tag men prata inte.


Ska strax bädda soffan och krypa ner och somna till lite Sex and the city tror jag, om jag orkar kolla nå. Man är ju som lite trött, inte blivit allt för mycket sömn dom senaste nätterna.


Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards