MammaTillTheo

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Linda Bäckman - 22 november 2011 22:53

Kände mej faktiskt lite små duktig idag. Det har ju varit en väldigt onyttig vecka när jag inte varit piggelin. Men ikväll blev det faktiskt några situps och knäböj =D Inte så mycket men det är i alla fall något, bättre än ingenting =)

Av Linda Bäckman - 22 november 2011 22:47

Nu är det dags för sängen, vart inte så mycket gjort idag, men lite  alla fall. Tvättat, tagit reda på tvätten, diskat, fixat in lite saker i hyllorna. 

Man hinner ju inte med allt för mycket när man har en liten bebis =P


Kan säga att de vart smart val att boka tvätttid imorgon igen för när jag satt och prata i telefon med mamma så vad jag överaskat nerspydd. Hela magen, hela brösten, halva ansiktet och halva telefonen + kudde och täcke. 

Av Linda Bäckman - 22 november 2011 22:47

Nu är det dags för sängen, vart inte så mycket gjort idag, men lite  alla fall. Tvättat, tagit reda på tvätten, diskat, fixat in lite saker i hyllorna. 

Man hinner ju inte med allt för mycket när man har en liten bebis =P


Kan säga att de vart smart val att boka tvätttid imorgon igen för när jag satt och prata i telefon med mamma så vad jag överaskat nerspydd. Hela magen, hela brösten, halva ansiktet och halva telefonen + kudde och täcke. 

Av Linda Bäckman - 22 november 2011 16:46

Smart jag är då, eller inte. Har bara ätit frukost idag och sen har dagen flygit iväg så kändes som det var lika bra att vänta med att äta lunch till älsklingen kom hem. Så en kvart efter han slutat kommer jag på att han ska vara barnvakt =P


Så väntade lite i onödan, men hade turen att Theo somnade till så jag kunde laga mat. väntar bara på att soppan ska kallna lite smått så blir det nog ett avsnitt av Greys anatomy. Snott Thimmys högtalare idag så jag haft städ musik =D

Av Linda Bäckman - 22 november 2011 12:17

Lille Theo sitter i baby sittern och skrattar för sej själv, tar tag i leksakerna och slår till dom och jag har gjort en lång spellista med underbar musik som Nomy, NOFX, Volbeat, Skillet, Takida, Billy opel, Billy talent, Melissa Horn, m.m


Nu ska jag fylla upp dom stora hyllorna, ta reda på de vi tvättat idag. Bokat tid i morgon igen =P


 


Mammas gofis <3

Av Linda Bäckman - 22 november 2011 10:00

Alla maskiner är tvättad och är nu på torkning så ska tillbaka till tvättstugan om 2 timmar och hämta de.


Ställde precis ut vagnen på uteplatsen så Theo får sova en sväng. Han sover så otroligt bra ute och då kan ju jag passa på och dona lite. Ska fixa klart med kläderna, hann inte det igår på grund av ommöbleringen och rensing av lådor m.m


Ska se om jag hinner/orkar koppla i ljudet i förstärkaren så jag kan kolla på film i datan och lyssna på musik.

Säger bara, jävla skit att min kabe var för kort. Har ju en sladd som går mellan tv och dator så jag kan kolla på film från datorn i tvn, men den var lite för kort så kan inte använda den längre, läre skaffa mej en ny =(

Av Linda Bäckman - 22 november 2011 07:47




Mammas lilla sötnos ligger och flinar




Å så blev vi lite trött    

Av Linda Bäckman - 22 november 2011 07:45



Här är en liten trött Theo i baby sittern =)  

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards