MammaTillTheo

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Linda Bäckman - 25 november 2011 12:16

Fick precis en ide =P Jag vill måla om mitt köksbord och stolar till vitt. Kanske blir någon gång =) 


Skulle även mer än gärna vilja göra om sovrummet, måla om det eller tapetsera men pengarna finns som inte där =(

Hatar verkligen tapeterna som är i sovrummet nu, ser ut som en farmor eller mormor bor där.

Av Linda Bäckman - 25 november 2011 11:39

Gahh vad jag hatar telefonkö. Ringer och sitter i kö jätte länge och sen när det väl kommer signaler så vägrar dom svara, går signaler i ca 10 minuter och jag läre lägga på fö min telefon börjar få slut på batteri.


Jag som tänkte jag skulle vara duktig i dag och ta tag i allt jag skjutit upp men så icke, inget av mina 2 samtal. Facket svarade inte och familjerätten skulle ringa upp för hon som skickat papper till mej att jag ska höra av mej kunde inte göra något, så jag skulle få prata med någon annan någon gång. 

Helst skulle jag bara vilja slippa, få leva vårat liv som vi har och slippa fastställa att du är far till barnet. Men men vi gör så här så får Theo välja själv om han vill ha med sin biologiska pappa eller inte när han blir lite större.


Av Linda Bäckman - 25 november 2011 11:04

Theo och Thimmy sover och jag ska ta och packa lite väskor. Jag och Theo beger oss till Hennan om ca 1 timme =)


Måste skryta lite till =P Vart lite träning efter promenaden åxå, situps, knäböj, kissande hunde m.m

Känns för jävla bra måste jag säga, äntligen är jag igång. Jag ska gå ner, jag vill inte se ut så här. Och jag har ju en riktigt bra chans att gå ner extra mycket nu när jag ammar.

Av Linda Bäckman - 25 november 2011 08:36

Tro om man törs ringa föräldrarna, dom läre ju vaknat nu, eller? Annars får dom väl helt enkelt vakna =P


Känner mej sugen att åka till Hennan i helgen, ovanligt va? =P Tror jag varit där varje helg utom en helg sen Theo föddes, eller så är det varje helg kanske till och med. 

Thimmy ska till Uppsala i morgon så d kan jag ju lika gärna åka dit en helg till =D


Av Linda Bäckman - 25 november 2011 08:23

Igår var det Hudiksvall som stod på schemat =) Mamma skulle på sjukhuset så då bestämde jag att Theo och jag skulle följa med. Så jag passade på att gå en sväng och shoppade även några plagg till Theo. 2 par jeans med hängslen (hur söta som helst), 2 body och en skjorta. 


Sen vart det promenad igen på kvällen med älsklingen och Theo.


Theo sov största delen igår, från att vi åkte till Hudik till att vi åkte hem, åt en gång emellan bara, sen fortsatte han sova när han var hemma. Vi var bobmsäker på att det skulle bli en sömnlös natt men vi hade nog lite fel, mellan 5 och 6 i morse vaknade Theo och ville ha mat, då hade han inte fått mat se 12 ungefär.


Då kände man sej så utvilad efter att fått sova så bra såslängde på mej och Theo kläderna och tog en 1½ timmes promenad =) 

Tänkte bara gå en liten sväng men kändes så fjuttigt, börjar få bättre kondition, så vart längre =D


Jag trivs med livet <3

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards