MammaTillTheo

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Linda Bäckman - 6 november 2011 18:01

Hade planerat hela veckan att jag skulle åka till Hennan i helgen, så vaknar jag på natten till fredan i världens frossa och sprängande huvudvärk så bara jag rörde mej så gjorde det sjukligt ont och även tryckte det i ena bröstet. När jag vaknade och skulle till och amma på morgonen så kändes det som om bröstet skulle sprängas, så ammade han med ena bröstet och tog en het dusch sen och klämde ut lite mjölk innan jag vågade amma han med andra bröstet. Tog alvedon och lite senare visade termometern 38,6 och senare var den upp i över 39 och så hög feber har aldrig jag annars som är så låg tempad.


Pratade med pappa och han sa att jag fick komma ändå om jag ville, var rädd att jag skulle smitta ner dom. Men sjukligt glad att jag åkte. 


Innan pappa skulle hämta upp mej kom Nadde, Jenna och Rebecca och hälsade på och Theo fick jätte fina presenter av dom =)

Sen bar det av till Hennan och han väl itne vara där så länge innan vi lyckades somna och låg i nån timme.


Kom lite opannande med att jag blev sjuk och hyper orkeslös till och från nu när Theo haft ont i magen och varit väldigt gnällig. Men snäll sm mamma är så bytte hon blöjjor på han och gick runt lite med han i 2 nätter och kom in med han när jag skulle amma, så fick han sova i vagnen eftersom jag svettades som en gris iblnad och sängen blev som en sjö och ibalnd låg jag med 2 täcken och bara näsan stack fram å jag bara låg och skaka. 


Men sen på dagarna har det varit bättre men kommit tillbaka på kvällarna så man vet inte om man ska till läkarn eller inte, funderade på om det kunde vara mjölkstockning. Men väntar till imorgon och har det inte gått över då så får jag väl åka.


Nu är vi hemma i Ljusdal igen i alla fall. Thimmy är och köper pringles och cola till mej. Sista jag får äta nu, för efter de då jävlar sätter det igång och jag ska gå ner mer =)

Var ute och gick igår å, satan va skönt det var, även fast det bara var en liten sväng eftersom jag itne var allt för piggelin.


Kommer lite bilder sen från helgen i nästa inlägg, sitter vid Thimmys dator nu och var för lat för att starta min egen som står precis brevid =P



Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards