MammaTillTheo

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Linda Bäckman - 23 november 2011 22:16

N börjar det bli lite mer ordning här, både jag och älskling har pula på och donat. Har även gått igenom lite kläder sett vad som finns i stl 62 så jag vet vad jag behöver införskaffa. Han växer ju alldeles snart ur 56, storpojken min.


Blivit lite filmmys ikväll med, "Kaspar i Nudodalen" och jag längtar så otroligt till Örnåsen.


Vart även en liten promenad för oss ikväll =)

Av Linda Bäckman - 23 november 2011 15:33

Theo har sovit ute i 2 timmar nu och jag har knäppt kort på alla kläder än så länge, blir väl mer sen när jag rensa fler kartonegr och ikea kassar. Men nu ska jag ju sätta ut alla bilder och skriva storlekar och sånt, segt!

Hungrig som ett as börjar jag bli och jag tror Theo håller på vakna till och så fort han vaknar kan jag lova att han vill ha mat. Men Thimmy kommer väl om ungefär en halvtimme så har jag tur så vill han göra lite mat åt oss. 


Trodde ja skulle få besök igår eller idag men verkar inte så, inte hört något än i alla fall.

<3

Av Linda Bäckman - 23 november 2011 15:03

Mammas älskade lilla gopojk <3


 

Av Linda Bäckman - 23 november 2011 14:20

Sur som fan! Beställde en sak från "net on net" förut men fick ingen faktura, sen kommer en påminnelse där dom plussat på 50 kr, jag betalar och sen kommer ännu en tpåminnelse där det är påplussat ännu mer. Va fan jag har ju betalat skiten!!!

Av Linda Bäckman - 23 november 2011 13:21

Precis lagt ut Theo i vagnen så han får sova ute i friska luften och jag ska passa på att fortsätta med städningen, det går framåt men långsamt. Snart är allt jocks som var utslängt över golvet uppe i alla fall. 

Så får man väl se om jag hinner med klädera idag, vore ju skönt. 



Mammas lill hjärta <3  

Av Linda Bäckman - 23 november 2011 10:48

Gu va lämpligt, hade ju tänkt leta efter overall förut, började kika lite smått men var osäker på vilken storlek jag skulle köpa till han eftersom han växer så, han håller på att växa ur storlek 56 snart.


Så fick jag en overall i storlek 74 av min syster Malin och nu kikade jag igenom en kartong som jag lagt ner kläder i förut så hitta jag overall i storlek 62 och 74 + täckbyxor och jacka i storlek 68 =D


Av Linda Bäckman - 23 november 2011 10:37

Sitter och får i mej lite frukost, ett glas youhurt, göttans!


Vart ingen tvättning i dag, var för trött i morse för att kliva upp efter inte ens 2 timmars sömn så avbokade den. Ville inte väcka upp Theo som inte sovit så mycket mer heller, när jag lyckats få han lugn och han äntligen sov.

Så får bli tvättning imorgon i stället innan vi beger oss till Hudik. Visst i fan! Måste kolla upp garantin på telen och leta fram papprena så jag kan lämna in den om det inte gått ut.


Ska ta och fortsätta lite med plocknng från golvet, bäst att passa på när lill killen sover, sötnosen somnade  i baby gymmet =P

Av Linda Bäckman - 23 november 2011 09:19

I natt blev det inte allt för myckeet sömn, Theo ville verkligen inte sova, bara gnällde till 4 i natt från igår kväll. Stackarn liten<3


Men lyckades få hn att sova i vagnen så la jag mej i soffan. Så lyckades han til slut somna och vaknade inte för ens nyss =) Tur det så fick jag lite sömn i alla fall, men Thimmy var ju uppe och stöka på i morse, skrammla som fan och tröck i mej youghurt som jag skulle smaka, jag var ju hel död ja, hade ju lyckats somna för inte ens 2 timmar sen då. 

Han som inte ens vaknar när Theo skriker för fulla muggar, förstår inte de, jag som ligger och tycler synd om grannarna när det blir sånna gnälliga nätter. 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards