MammaTillTheo

Alla inlägg under november 2011

Av Linda Bäckman - 16 november 2011 22:19

Det verkar inte funka, då bir det en dam som får det som HON vill


Kan bli rasnade på vissa människor. Varför inte vara glad för andra? Näe i stället sa det vara så här. 


Det här stör mej nå jävulskt hela tiden och kanske är en stor del av varför det blir sämre hela tiden. 

Av Linda Bäckman - 16 november 2011 22:14

Livet är inte alltid på topp men så fort jag ser eller tänker på dej mitt älskade lilla barn så är det skit samma hur allting är, du gör mej till lyckligast i världen och det är högre än något annat.


Jag älskar dej så obeskrivligt mycket Theo <3

Av Linda Bäckman - 16 november 2011 22:07

Kom nyss på att jag hade en glass i frysen som jag fått av lillebror. Fick den för ett litet tag sen men glömt bort den flera gånger.


Men gött var det kan jag lova.

Av Linda Bäckman - 16 november 2011 13:19

Mammas lilla tröttis <3




Somnat på mammas ben =)  

Av Linda Bäckman - 16 november 2011 13:03

Jag vill vara frisk, pigg och ut å gå. Jag som började få in en rutin med att gå varje dag så går vi och blir sjuk så där.


Blev ju så taggad när jag såg vågen. 6½ kg mindre än innan jag vart gravid. Mer ska de bli, minst 20 kg har jag bestämt.

Av Linda Bäckman - 16 november 2011 12:51

Sitter och äter frukost med Theo liggandes på mina ben, och jag tror han håller på att somna, tröttisen min =P


Vi är fortfarande förkyld, snörvlar och har oss. Önskar det kunde gå över snart, speciellt på lille Theo, tycker så synd om han när han är täpt och snorig.


Idag blir det nog bara lugnt, tror det blir Sex and the city maraton =) Länge sen jag såg det nu, fast jag kan alla avsnitt utantill typ för jag sett det så många gånger =P


 


Av Linda Bäckman - 16 november 2011 03:27

Hjärtat har vaknat och fått i sej mat, vi har även tagit nattbad/dusch åxå =P

Han spydde som lite så vi fick gå och tvätta av oss lite och de verkade inte han ledsen över. Min älskade son älskar verkligen att bada, syns verkligen hur han njuter så fort han kommer ner i vattnet.


Får hoppas bara att han vill sova nu då, fast verkar inte riktigt som de. Kanske får sätta igång en film.

Av Linda Bäckman - 16 november 2011 02:13

Tvätten inne men inte helt torr så fick hängas upp på garderobersdörrar i stället.

Känner att jag verkligen inte orkar vara uppe hela natten och passa tvätt.


Hade även hoppats på att min älskade lilla son ville vakna så jag fick amma han innan jag själv ska sova. Verkar vara lite på gång, små gnäller som alltid när ha snart ska till att vakna, låter lite i sömnen då sötnosen min =P

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards