MammaTillTheo

Alla inlägg under maj 2012

Av Linda Bäckman - 3 maj 2012 18:22

Varit en sväng på BVC idag, så vägde vi Theo bara för att se. Han hade gått upp lite grann så nu väger han prick 9 kg, storkillen min =)

       


Mamma/mormor mötte upp oss där, så fick Theo lite mat och sen tog mamma/mormor en promenad med han och jag gick en sväng på körskolan. Gick inge bra och jag börjar smått ledsna på att jag tappar så mycket och aldrig kommer någon vart. 56 och 52 rätt av 70. 


Sen när vi kom hem så kom pappa/morfar när han kom från Älvdalen och Thimmy kom förbi och sa hej och myste lite med Theo bus =)


   

Av Linda Bäckman - 3 maj 2012 11:41

Den här veckan ha Theo börjat prata mycket mer än innan och på ett annat sätt. 

Daddadaaa hela tiden =) Sötnosen min <3



   

Av Linda Bäckman - 3 maj 2012 11:32

Vart sovmorgon för både me och Theo idag, vi var trött båda två när det vart rätt sent igår. 


Theo sover i vagnen nu och ja ska passa på att göra mej i ordning för jag ska möta upp mamma halv 2 inne på Ljusdal så ska hon vara med Theo en stund så ska jag plugga lite på körskolan.


   Älskar dej mitt hjärta <3






   




    


 

Av Linda Bäckman - 3 maj 2012 11:15

Kanon väder igår verligen, riktigt underbart promenadväder. Passade bra eftersom jag hade lite ärenden på köpingen. Lära på apoteket och köpa nå till Theo eftersom han varit förstoppad nu i 1½ vecka och knappt bajsat något alls.


Sen skulle jag på försäkringskassan och ansöka om underhållsbidrag eftersom det inte funkar som det ska med betalningen, så då får dom sköta det istället så behöver inte jag oroa mej mer.


Pratade även med skatteverket om jag skulle skicka in mina lönebesked nu eller om jag skulle vänta. Men skulle vänta och se om dom hör av sej. Min dekralation stämde inte, inskickat fel från där jag jobbade och det vills inte rättas till så får troligtvis skicka in mina lönebesked som bevis.


-



Senare på kvällen kom Emil och Linn. Dom satt med Theo och jag passade på att ta reda på lite tvätt och surrade med Malin i telefon. 


Sen ringde Thimmy och ville ha recept på snabbkola, och då kom vi på att han skulle baka äppelpj och vi skulle komma och hälsa på. 

Var riktigt gott och Theo trivdes då, märks verkligen hur mycket han tycker om Thimmy och lika tvärtom =)


     

    



Paret som älskar att visas på bild ;)

  

   

Av Linda Bäckman - 3 maj 2012 11:13

            

Av Linda Bäckman - 3 maj 2012 10:50

 


Theo hos min farbror Stig =)


   


Precis kommit till Hennan


 

Mys med mormor och morfar =)


         

Strålande väder så jag tog vagnen och gick en 6 km promenad tidigt på morgonen =)




            

Av Linda Bäckman - 1 maj 2012 06:56

Igår gick pappa/morfar jag och Theo ner till majkasan. Det var inte alls nå mycke folk, blivit mindre för varje år. Till slut vart jag så trött, hungrig, törstig och kissnödig så jag tog Theo och gick hem igen. Vart meningen att jag och mamma skulle kolla på film men så vart det inte heller, utan jag gick och la mej i stället. Vaknade för cirka en halvtimme sen och känner mej riktigt pigg. Betyder att jag fått sova en hel natt för första gången på jag minns inte när. Theo äter ju vanligtvis varannan timme nu i en period men inte i natt :-) vet inte om mjölken är mycke tjockare nu så han klarar sej längre, mängden har då ökat i iallafall. Nu ligger han och myser med hunden och sparkar mej i ansikte:-P

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards