MammaTillTheo

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Linda Bäckman - 25 maj 2012 19:29

Idag sa Theo sitt första ord. Han stod i hopp gumgan och började gnälla till och tittar mot mej och säger mamma. Både jag och Linn vänder oss om samtidigt och frågar varandra om den hörde att han sa mamma.


Mitt älskade barn blir stor <3



   

Av Linda Bäckman - 25 maj 2012 19:23

Igår bestämde vi oss för att vi skulle grilla här hemma. Emil började och jag avslutade grillningen. Det vart bränt, tort och äckligt.


Så Emil, Linn och Tony mobbade mej rejält. Men Tonys dotter verkade iallafall gilla det =P


Sen blev det vattenkrig och jag fick skiten för att Tony kastat vatten på dom så Emil och Linn slängde mej i barnbassängen ochj hälde öl över mej. Inte allt för mysigt.


 

Av Linda Bäckman - 25 maj 2012 19:15

På tisdagen bestämde jag och Malin att vi skulle ta en promenad på onsdagen när hon skulle till Ljusdal. Gick till BVC och väntade på att hon skulle bli klar där. Satt och matade Theo och då bestämde vi oss för att gå upp på babycafé som höll på. Det var ovanligt lite folk där, aldrig varit med om så få och inte en enda man kände dessutom.


 


     


Både Theo och Savannah började bli trött och jag och Malin hungrig så vi gick iväg till Märtas och åt lunch ute i solen. Sen tog vi oss en promenad runt Kyrksjön. Avslutade på Dollar med att köpa glass och flippflopp till mej eftersom jag hade fått ett jädrans skavsår under tiden vi gick.


   


Vi gick hem till mej så fick barnen leka lite på uteplatsen och sen var det dags för Malin och Savannah att åka hem.


   

Av Linda Bäckman - 25 maj 2012 18:32

               

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards