MammaTillTheo

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Linda Bäckman - 8 maj 2012 11:27

Theo sover så jag passar på att flytta över alla bilder på datorn till hårdisken så jag inet behöver oroa mej över att allt försvinner. Tänk vad hemskt om alla bilder på Theo skulle försvinna, som tur var har man ju lagt ut lite i bloggen och på facebook som det skulle hända men ändå. Jag är ju itne allt för duktig att lägga ut bilder, ft senaste tiden har jag faktiskt blivit mycket bättre. 

Fast då har jag mest lagt ut bilder istället för att skriva något. Har inte alls haft blogglust senaste tiden, gjort inlägg bara för att göra liksom. Men det lär väl komma tillbaka snart. Eller har väl redan börjat göra men då vågar jag ju inte sitta här istället. 


Men så fort jag får tillbaka pengarna på skatten då blir det en ny dator kan jag lova =) Fan va härligt det ska bli. Då blir det en bärbar så jag kan frakta med den vart jag än ska.



 

Av Linda Bäckman - 8 maj 2012 11:20

Som ni märkt så har jag en bloggpause. Mina dator har nästan sagt upp sej helt, vågar inte ha den på längre för jag är rädd att ala bilder och allt försvinner men nu har jag fått låna en extern hårdisk så jag ska flytta över till så får väl hoppas att det går vägen.


Sen har jag även inte riktigt haft någon lust, tid och ork att blogga för den delen. Varit mycket senaste tiden men börjar väl på bli bättre =)


Det kommer komma fler inlägg så ha lite tålamod =) 



Kram fårn Linda och Theo till er alla




 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards