MammaTillTheo

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Linda Bäckman - 17 maj 2012 10:08

Igår var det dags för körskolan igen så min mamma tog sej en promenad med Theo medans. Det gick jätte bra på testerna, illa nog så gjorde jag det sista testet på 6 minuter, kunde frågorna utantill.

Så gick och mötte upp mamma,men när vi kom tillbaka till bilen så såg jag att Micke var där så jag pasade på att fråga om man kunde öva på andra frågor än dom han sagt att jag ska köra (dom frågor som jag haft svårt för och vägmärkesfrågor), eftesom jag kunde dom frågorna utantill och att jag oroar att glömmer bort dom gamla som jag kört förut. Men man kunde göra om faserna så det var bra, vill ju verkligen inte kugga mej, vore så skönt att lyckas klara det på en gång så det inte blir strul för alla eftersom jag behöver barnvakt och skjuts till Hudik.Så antingen får Emil byta pass eller så får pappa min ta ledigt från jobbet när jag ska dit.


Börjar gruva mej, det börjar bli nära. Men gruvar mej ändå mest för uppkörningen nu när jag har tappat det så mycket. Men har 2 körlektioner till veckan, egentligen 3 men måste avboka en förjag har ingen barnvakt då. Trodde att Emil jobbade dag och kväll varannan vecka men det var ju inte så.


Hoppas på att få köra lite i helgen åxå, känns som det behövs. Har verkligen inte råd med massa körlektioner då dom kostar 400 kr st för 35 minuter.



 



Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards