MammaTillTheo

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Linda Bäckman - 29 maj 2012 08:54

Igår var jag iväg på körskolan igen, provade mincykel som jag köpt, eller rättare sagt ska köpa. Dom har inte fått pengar för den än.


Gjorde några test på körskolan, tror jag fick som max 3 fel. Ska dit idag igen och sen i eftermiddag efter stängning ska jag dit igen och köra. Sjukt snällt att han ställer upp efter att han stängt för att jag ska hinna klart.


När jag kom tillbaka blev det go middag, plankstek =) Jag hade fläskfile i kylen så tänkte jag skulle passa på att göra något av den så bjöd Thimmy på mat när han suttit barnvakt =)


 


Sen åkte han hem och jag tog det bara lugnt i soffan, myste massa med Theo och kollade på Big brother.


 


Snygg sovstil, så här somnade han =P



 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards