MammaTillTheo

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Linda Bäckman - 15 maj 2012 12:00

              


 


Av Linda Bäckman - 15 maj 2012 11:20

Theo springer runt i gåstolen och jag iväntar tvättstugan, bokat den från klockan 12. Har knappt någon tvätt alls, bokade den för att jag hade tänkt att vara snäll att tvätta Emils kläder men nu vägrade han ju hämtade det och få det tvättat.



Theo har blivit så stor och är överallt, försöker ta allt han ser och kommer åt. Öppnar kökslådor, tar saker ur hyllorna, sliter ur kontakter, plockar ur väskor om man glömmer sån på golvet.

Han sitter även stadigt nu länge.


     

Av Linda Bäckman - 15 maj 2012 10:59

Eller det var jag redan för 2 dagar sen men jag har verkligen inte haft någon ork till att skriva. Vet massa jag vill skria men känner att energin finns inte så då blir det bara nå kladd inlägg istället som det här och hur kul är det att läsa? Näe inte kul alls så då känns det smartare att låta bli att skriva när jag är så här och sen kommer det inlägg när det väl kommer, så är dom förhoppningsvis vettigare.


-


Igår var vi på BVC och vägde och mätte Theo, Han Väger nu 9160 g, 71,2 cm och huvudomfånget är 44 cm. På lördag blir han 7 månader, min lilla kille blir så stor <3


När vi var klar på BVC så var det körskolan som gällde. Mötte upp Thimmy efter han slutat. Gjorde 5 eller 6 test och jag tycker att det gick bra. 1-7 fel på dom testerna.


Sen kom mina inneboende, Emil och Linn =P Jag och Linn spelade TP medans Emil och Thimmy lira lite Nintendo 64.






 

Gammal bild på mej och Theo


 

Av Linda Bäckman - 15 maj 2012 10:44

http://lindabackman.bloggplatsen.se/2010/11/10/3927100-har-far-ni-lite-filmtips-om-ni-vill-ha-d/


Kom ihåg att jag gjorde ett inlägg för länge sen i min förra blogg med film tips. Och jag ska fixa om lite filmer som är total laggig så kände jag behövde lite film tips och lägger in länken här så slipper jag gå bak några månader i förra bloggen.


 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards