MammaTillTheo

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Linda Bäckman - 13 maj 2012 11:44

Lill bus sover ute i vagnen och mamma och pappa är ute och donar på. Själv har jag precis beställt en barn cd och 2 ljudböcker till mamma. Fast barn cdn ska även Theo ha sen =)

Lyssnade på den när jag själv var liten och älskade den =) Svingelskogen hette den.


Nu ska jag fixa ordning lite lunch till oss och sen får man se när jag beger mej hem till Ljusdal, idag blir det men ingen aning om när.


 

Av Linda Bäckman - 13 maj 2012 11:39

Ja inatt då fick jag då verkligen den skönhetssömn som jag behövt. Somnade vid halv 1 i natt och vaknade till någon gång mellan 4 och halv 5, somnade till och vaknade inte för ens mellan 8 och 9 i morse. 


Minns inte sist jag sov så otroligt bra.


Detta var ju tack vare mina underbara föräldra som har varit super snälla och låtit Theo sova i deras rum och varit upp och gett han nappen när han vaknat och sen gröt på morgonen när han vaknade till riktigt. 


Dunder jätte tack till er, ni är guld värda som ställer upp så jag får sova ibalnd och att ni tar han så jag kan gå på körskolan. Och sen att ni finns där <3


 

Presentation


Ensamstående mamma till världens underbaraste son, Theo.
Jag skriver om våran vardag, Theos utveckling, min viktnedgång, mat/bakning m.m.

Theo Tobias Bäckman

Lilypie First Birthday tickers

Följ min blogg du åxå =)

bloglovin

Fråga mig

55 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar =)

RSS

Besökare

Just nu
Idag

Obeskrivlig kärlek

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

                             


Ovido - Quiz & Flashcards